חדשות בארץ

הזוכה בפרס הגדול בלוטו: "זה הדבר הכי נורא שקרה לי בחיים. הייתי מעדיפה לא לזכות"

כשנאווה כהן התעוררה יום אחד רק כדי לגלות שבין רגע הפכה למיליונרית – החיים שלה השתנו מקצה אל קצה. הכרטיס שלה זכה בפרס הגדול בלוטו, ובהתחלה הכל היה מבטיח. אלא שהיא בזבזה ללא הכרה ועד מהרה מצאה עצמה בחובות גדולים. היום היא מודה: "הייתי מעדיפה לא לזכות בפרס, ולהמשיך לחיות חיים רגילים"

בעיגול: הזוכה בפרס (צילום מסך)בעיגול: הזוכה בפרס (צילום מסך)
אא

כשנאווה כהן התעוררה יום אחד רק כדי לגלות שבין רגע הפכה למיליונרית – החיים שלה השתנו מקצה אל קצה. הכרטיס שלה זכה בפרס הגדול בלוטו, ובהתחלה הכל היה מבטיח: "פתאום אני יכולה להגשים את כל החלומות שלי, זה היה מדהים. בשנה הראשונה הכל היה כזה נחמד וכייפי. יכולתי ליהנות מכל רגע".

לדבריה, ההתעשרות המהירה הביאה אותה לגלות את פניהן האמיתיות של הרבה אנשים סביבה. "כשהייתי במצב ההפוך, אף אחד בבנק לא התייחס אליי ופתאום שמים לי שטיח אדום – זה היה מזוויע בעיניי. לא הסתרתי את הזכייה, וכולם ידעו שזכיתי, גם כאלה שאני לא מכירה. זה הגיע למצב ששנאתי להיכנס לבנק, ולא יכולתי לעשות את הפעולות הכי פשוטות".

אלא שאחרי האופוריה של השנה הראשונה,  היוצרות התהפכו וה'ברכה' לכאורה התחילה להפוך לקללה עבורה. החלומות הגדולים שהגשימה כילו את המיליונים מהכיס בצורה מהירה להפליא, ולבסוף – תאמינו או לא – לא רק שהכסף נגמר, אלא שנאווה נכנסה לחובות גדולים.

"המסע התחיל להיות מאוד קשה, כי הרבה דברים ישבו לי על הכתפיים", היא משחזרת. "פתאום התחילו לחזור הוראות קבע, והכרטיס אשראי לא עבר. לא הייתי עם יד על הדופק, בזבזתי את הכסף בלי הכרה ונפלתי לכאוס אחד גדול של רדיפות. מגובה של האוורסט נפלתי לתחתית, ובדיעבד – הייתי מוותרת על הזכייה הזו וממשיכה לחיות חיים רגילים".

תגיות:לוטוזכייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה