פיתוח האישיות

ילדה שניצחה את הסרטן פעמיים, חזרה לבית החולים - הפעם בתור...

מונטנה בראון אובחנה לראשונה עם סוג נדיר של סרטן הרקמות, כשהייתה בת שנתיים בלבד. 22 שנה לאחר הניצחון הראשון שלה, היא חוזרת לאותו בית חולים - הפעם כאחות מן המניין

מונטנה בראון בגיל שנתיים, לכשאובחנה עם הסרטן (צילום מסך)מונטנה בראון בגיל שנתיים, לכשאובחנה עם הסרטן (צילום מסך)
אא

מונטנה בראון אובחנה לראשונה עם סוג נדיר של סרטן הרקמות, כשהייתה בת שנתיים בלבד. הוריה לקחו אותה למרכז טיפול בסרטן AFLAC באטלנטה, ג'ורג'יה, שם הצליחה להחלים כליל לאחר שנה של טיפולי כימותרפיה. "קיבלנו בחזרה ילדה שמחה ונורמלית, ילדה מאושרת כפי שהייתה כשנולדה", מספרת אמה. 

אלא שמה שהיה נדמה שנמצא עשרות שנות אור מאחוריהם, חזר להכות שוב בגיל 15 בלבד. "זו הייתה תקופה מאוד טעונה וקשה עבורי", משחזרת בראון בת ה-24. "נלחמתי בקרבות הכי קשים, ולמזלי הרב שרדתי".

בזכות הצוות הרפואי שליווה אותה בתקופה הקשה בחייה, החליטה בראון בהחלטה נחושה שכאשר תבריא - תעשה הכל כדי להפוך לחלק ממנו. "האחיות במרכז הסרטן היו כל כך דאגניות ואוהבות ורחמניות, שהאהבה שהן הראו לי ולמשפחתי בשעה שהכי נזקקנו להן, מאוד עזרה לי להחליט 'מה אני רוצה להיות כשאהיה גדולה ו...בריאה'".

בהגיעה לגיל 18, כשהיא מתאשפזת בבית החולים לפרקים, החלה מונטנה ללמוד בפקולטה לסיעוד וכיום, 22 שנה אחרי שניצחה את הסרטן לראשונה - היא חוזרת לבית החולים בו טופלה, כאחות מן המניין. "אני מאמינה שהחוויות האישיות הקשות שעברתי כחולת סרטן, עוזרות לי כיום ביצירת קשר אמפתי מיוחד עם הילדים שנלחמים אף הם במחלה", היא מסבירה. "בגלל ניסיוני והמלחמות שניצחתי, הפכתי למקור של תקווה והשראה עבור רבים מהם".

אבל לא רק אמפתיה וניסיון מביאה עמה מונטנה לתפקיד החדש שלה, כי אם גם המון התלהבות. "מעולם לא חשבתי שבגיל 24 כבר אשיג את החלום הכי גדול ופרוע שלי, לעבוד בבית החולים שבו טופלתי כילדה ונערה. זה מדהים ומטורף, ואני כל כך מתרגשת לעבוד עבור ארגון שנותן כל כך הרבה השראה", כתבה בראון בעמוד הפייסבוק שלה. 

נקודה למחשבה: לא משנה באיזה ניסיון אתם מתבקשים לעמוד בימים אלו, זכרו שתמיד יש תקווה ואת הכל אפשר לנצח, אם יש סיעתא דשמייא. המשיכו להתפלל, המשיכו לקוות, ויום אחד - זה יקרה, ותזכו לכל הישועות שאתם מבקשים. 

תגיות:פיתוח האישיותסרטןבריאותילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה