מעניין

ארה"ב: מכתבה של נהגת הסעת תלמידים, מרגש את הרשת

כשהאחים אנאליזה וחורחה חזרו הביתה יום אחד, עם מכתב בתוך התרמיל שלהם – הוריהם לא ידעו למה לצפות. בידיים רועדות הם פתחו את המכתב, ואז גילו שמי שכתב אותו היא לא אחרת מאשר נהגת ההסעות שמסיעה את ילדיהם מדי בוקר לבית הספר. מה אמר המכתב? קראו בגוף הכתבה

(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

כל הורה מכיר את התחושה הזו, כשהילד מגיע עם פתק מקופל בידו. הדבר הראשון שעולה בראש של רובנו הוא שוודאי מדובר בחדשות רעות מהמורה, או לכל היותר מסיבה נוספת שצריך לגייס אליה כסף או הכנות מראש.

כשהאחים אנאליזה וחורחה חזרו הביתה יום אחד, עם מכתב בתוך התרמיל שלהם – הוריהם לא ידעו למה לצפות. בידיים רועדות הם פתחו את המכתב, ואז גילו שמי שכתב אותו היא לא אחרת מאשר נהגת ההסעות שמסיעה את ילדיהם מדי בוקר לבית הספר.

הנהגת סינדי קלוזן, שמה לב להתנהגותם המופתית של האחים ביחס לשאר התלמידים, ולא יכלה להישאר אדישה לכך. "אני נרגשת ממה שאני הולכת לספר לכם, ועדיין לא יכולה להירגע מזה", כותבת הנהגת במכתבה. "יש לי ילד באוטובוס בשם ג'קסון, שהוא נכה שנעזר בקביים. שני הילדים שלכם מראים אהבה וחמלה רבה כלפיו. הם שואלים אותי בכל יום אם הם יכולים לשבת ליד ג'קסון, וכשאני עוקבת אחריהם במראה, אני רואה כמה שהוא שמח כשהם בחברתו.

"עד עכשיו הילד הזה היה לגמרי בודד, ובדרך כלל התקשה בלימודיו בבית הספר. אבל מאז שהילדים שלכם בתמונה, הילד מגיע מאושר לבית הספר בכל יום. לג'קסון יש בעיות בהליכה ולוקח לו הרבה זמן להגיע למושב שלו, אבל היום הבת שלכם פשוט כבשה את לבי: תוך כדי שעזרנו להוריד אותו מהאוטובוס, הבת שלכם עודדה אותו ואמרה לו: 'קדימה ג'קסון, אתה יכול לעשות את זה', וראיתי מרחוק איך שהוא מתאמץ ללכת יותר מהר. הילדים שלכם פשוט ממלאים תפקיד ענקי בהנעת הילד הזה לכיוון של שמחה והגשמה עצמית, וזה כל כך נהדר לראות את זה".

תגיות:תלמידיםהוריםמכתבהסעותחינוך

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה