המכתב שלא יישלח לעולם

תתפללו עלי, שאצליח להתגבר על עצמי

ההרגשה של הנפילה היא נוראית! התחושה היא שאתה פשוט אפס. ברגע שאתה מתחיל ליפול, אתה מוצא את עצמך רודף אחרי תאווה שבורחת ממך. המכתב שלעולם לא יישלח

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לבנות ישראל הקדושות!

אני רוצה לשתף אתכן בתהליך שעובר עלי בתור נער מתבגר.

לצערי הרב, כבר מגיל 13 נפלתי בשמירת העיניים. אתן לא יודעות איזה ניסיון מטורף בדור הזה לשמור את העניים.

בהתחלה זה הרתיע אותי מאוד שנפלתי, אבל עם הזמן התרגלתי, ופשוט נתתי לזה להמשיך לקרות. עם הזמן תפסתי את עצמי בידיים והחלטתי שאני יוצא מהבלגן הזה, קיבלתי על עצמי לשמור את העיניים עד הסוף. וכאן מתחיל התהליך שאני רוצה במיוחד לשתף אתכן.

אתן יודעות כמה קשה לשנות הרגל כזה? להתחיל פתאום לשמור על העיניים? כמובן שהצלחתי בערך שבוע, ושוב נפלתי. קמתי עוד פעם, ושוב נפלתי.

ההרגשה של הנפילה היא נוראית! התחושה היא שאתה פשוט אפס. ברגע שאתה מתחיל ליפול, אתה מוצא את עצמך רודף אחרי תאווה שבורחת ממך. אין אחרי הנפילה כוחות ללמוד, להתפלל. אי אפשר להסביר את הייאוש שמרגישים אחרי ששמרת על העיניים חודש או חודשיים, פעם הצלחתי אפילו חמישה חודשים – ואז שוב ליפול. התסריט חוזר על עצמו שוב.

אני מבקש, מכל בת מישראל, מכל אחת, שתשמור על עצמה. שלא תפיל אף אחד. אני ממש מתחנן לכל אחת שתנסה ללכת כמה שיותר צנוע, כמה שפחות למשוך תשומת לב. זה פשוט לא שווה את זה! אני חושב שהרבה בנות פשוט לא מבינות מה הן גורמות לנו. לו רק הייתה כל אחת מבינה את הכח שיש לה, כמה הוא יכול להיות הרסני.

אני מבקש מכן, בשביל אנשים כמוני, אנשים שמנסים לשמור את העיניים ולעבוד את בוראם, ופשוט לא עומדים בניסיון: כל אחת שמתחזקת, היא לא יודעת כמה אנשים היא מרימה. כמה נפילות היא מונעת. גם כך הדור שלנו קשה כל כך, ומלא כל כך בניסיונות. אז אני באמת רוצה להגיד לכן, שאני מעריך כל בת ובת בישראל ששומרת על עצמה. אני מודה לה אישית, כי היא פשוט עוזרת לי. אני מעריך שהניסיון שאתן עוברות הוא לא פשוט ולא קל, ואני פשוט מעריך אתכן. הלוואי שמישהי תשתכנע מהדברים האלה, ותשמור את עצמה.

ובאמת, דבר אחרון תתפללו עלי, שגם אני אצליח להתגבר על עצמי.

שלכן – בן של מלך!

רוצים גם אתם לקחת חלק במדור של אתר הידברות, "המכתב שלא יישלח לעולם"? שלחו לנו את המכתב שלכם לכתובת support@htv.co.il ואולי נפרסם גם אותו.

תגיות:המכתב שלא יישלח לעולםנפילה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה