המכתב שלא יישלח לעולם

אבא שבשמים, תן לי לחיות את זה שאתה אוהב אותי בלי גבול

שאף פעם לא אפחד מהעתיד שלי. שיהיה לי ברור שהעתיד שלי הוא רק בידיים שלך, אז ממילא הוא כל כולו טוב. המכתב שלעולם לא יישלח

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אבא שלי,
אני רוצה להתקרב אליך, אני רוצה להיות הכי קרובה אליך בעולם. שכל נשימה שלי תרגיש אותך ותודה לך. הלוואי, אבא שלי, שאלך בדרך שלך תמיד, שבכל פרשת דרכים אדע לאן לפנות, ושהבחירות שלי תמיד ישמחו אותך, השם, כי מגיע לך. אני מתחננת בפניך בורא העולם, תחזיר אותי בתשובה שלמה לפניך, לא מתוך צער וייסורים אלא מתוך שמחה, הודיה ויישוב הדעת.
אבא שלי, כל כולך טוב, אין שום רע היוצא ממך. תן לי לחיות את הידיעה הזאת, תן לי להיות הכי מאושרת בעולם גם כשאני חולה, גם כשיש לי קשיים ומניעות.

תן לי לחיות את זה שאתה אוהב אותי בלי גבול.

שאף פעם לא אפחד מהעתיד שלי, שיהיה לי ברור שהעתיד שלי הוא רק בידיים שלך, אז ממילא הוא כל כולו טוב.

השם, תן לי חשק להתפלל תמיד! תן לי את הכוחות להילחם מול היצר הרע שלי, כי בלעדיך, השם, היצר הרע מפרק אותי לחתיכות. תן לי לעמוד מולו, השם! תראה לי, אבא שלי, את מתיקות התורה הקדושה, התורה הזאת שכוללת את כל הטובות בעולם! תן לי לשמוח בחלקי ולעבוד על המידות שלי תמיד. תעלה אותי מעלה במדרגות הקדושה, השם.

השם! אני מבקשת להיות לך בת טהורה, בת שתגרום לך לנחת רוח ותקדש את שמך בעולם. לא כי מגיע לי, השם, לי לא מגיע שום דבר. אבל לך, השם, לך מגיע. מגיע לך שכל העולם ידע שאתה הוא האלוקים. שכל העולם ידע ויכיר את גדלותך יתברך... שכל העולם ידע כמה אתה טוב!
השם, אני אוהבת אותך. אני מתרגשת כשאני חושבת על כל התודות שאני חייבת לך, הכרת הטוב שלא תגמר לעולם. תודה על כל רגע ורגע. תודה על הדרך שאתה סולל לי, על הניסים הגלויים שאתה עושה לי, על כל ההצלות. תודה לך, אבא שלי, מקור הטוב היחיד שקיים.

רוצים גם אתם לקחת חלק במדור של אתר הידברות, "המכתב שלא יישלח לעולם"? שלחו לנו את המכתב שלכם לכתובת support@htv.co.il ואולי נפרסם גם אותו.

תגיות:המכתב שלא יישלח לעולםבורא עולםאהבה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה