הריון ולידה

אוגנדה: בת 39 ואם ל...38 ילדים ביולוגיים. איך זה יכול להיות?

מארים נבטנזי מאוגנדה היא רק בת 39, אך כבר אימא ל-38 ילדים ביולוגיים (!) מבעלה. איך זה הגיוני? קראו בכתבה שלפניכם

(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

מארים נבטנזי מאוגנדה היא רק בת 39, אך כבר אימא ל-38 ילדים ביולוגיים (!) מבעלה.
"כשנישאתי בגיל 13, רציתי רק שישה ילדים", היא משחזרת בראיון מיוחד. "אבל כבר בלידה הראשונה, כשילדתי את התאומים הראשונים שלי, הבנתי שזה כנראה בלתי נמנע".

מארים סובלת מתופעה רפואית נדירה בשם ovulationhyper מה זה אומר? ובכן, בכל פעם שמארים נכנסה להריון, היא הביאה לעולם תאומים, שלישייה ואפילו רביעייה.

חלק מילדיה של מאריםחלק מילדיה של מארים

זה אולי נשמע הזוי, אך העובדה היא שמארים ילדה שישה סטים של תאומים, ארבעה סטים של שלישיות ושלושה סטים של רביעיות, לא כולל הלידות האחרות עם ילדים 'בודדים'. ולא, לא טעינו בחישוב.  "היום היו אמורים להיות לי 44 ילדים, אבל שישה מהילדים שלי מתו ונותרתי עם 38. לצערי האבא של הילדים שלי עזב אותנו לבד, אבל אני לא רואה בהם מטרד ולא מצטערת שהם נולדו. למרות הקשיים היומיומיים, אני רואה בילדים שלי ברכה ולא קללה. אני עובדת בכמה עבודות ונעזרת בשכנים וחברים, כדי לגדל את הילדים שלי ולא יכולה לקבל את זה שמוסרים ילדים לאימוץ או שלא מביאים אותם לעולם, רק בגלל קושי כזה או אחר".

בנה הגדול של מרים הוא בן 23 ואילו הצעיר ביותר הוא בן ארבעה חודשים. מעניין לציין כי מבין כל ילדיה – רק עשר מהם בנות, והשאר בנים. כמו כן, בשלישיות והרביעיות שלה – ישנם תאומים שאינם זהים.

מחלקת אמ"א למניעת הפלות של הידברות הצילה תינוקות יהודים רבים מאובדן, ומסייעת לנשים בהריון להתגבר על קשיים ולהציל את חיי ילדיהן. רצוי להירתם ולתרום למשימתם היקרה. לפרטים ולסיוע: 073-2221333

מחלקת אמ"א באתר הידברות - סיוע לנשים בהריון, לחצו כאן.

תגיות:לידההיריוןנשיםאוגנדה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה