פעילות הידברות

פרויקט הספרים הסתיים בהצלחה: עשינו זאת בזכותכם!

מרגש לראות כל כך הרבה יהודים אכפתיים: במהלך 30 הימים האחרונים תמכתם בפרויקט הפצת 20,000 ספרים וספרונים במקומות ציבוריים. עכשיו אנו יוצאים לדרך

  • ז' סיון התשע"ז
אא

ספרים משנים חיים. כולם יודעים את זה, ולכל אחד מאיתנו יש לפחות כמה ספרים שחוללו שינוי רוחני משמעותי בחייו.

אבל איך מגיעים ליהודים רחוקים, שאין שום סיכוי שירכשו ספר תורני מיוזמתם? איך מצליחים "להפגיש" אותם עם מידע יהודי רב ערך, שיוכל לשנות את חייהם?

התשובה נמצאת בשטח עצמו: מדי יום אנו רואים אנשים שלקחו "במקרה" דיסק תורני לרכב, או חוברת שחולקה באזכרה או שכבה על שולחן ההמתנה במספרה - וחייהם משתנים. 

זו הנחת הייסוד שעמדה מאחורי הפרויקט שהסתיים בערב חג השבועות. הרעיון שעלה במוחנו הוא להציף מקומות ציבוריים בספרים תורניים, ועל ידי כך להגיע אל נשמות חדשות שטרם טעמו את מתיקות היהדות. חייל צה"ל במגדל שמירה מבודד, קרוב משפחה של חולה שמאושפז, או סתם אנשים שמבקרים בספריות ציבוריות או במספרות - כל אלה יוכלו כעת, בעזרתכם והודות לאכפתיות שלכם, "להיתקל" בספרים של הרב זמיר כהן, הרב פנגר, הרב שלום ארוש, ספרי ילדים על גדולי ישראל, וכן חוברות וספרונים - ודרכם לקבל קצה חוט.

 

בימים האחרונים חששנו שמא הפרויקט לא יגיע ליעד. אבל ביומיים האחרונים שלפני החג - הקצב הכפיל את עצמו שוב ושוב, עד שממש בשעות האחרונות לפני החג, חצינו את קו ה-500,000 ש"ח. היינו גאים בפרויקט, אבל בעיקר בכם.

אנו מודים לכל עובדי הידברות שלקחו חלק בפרויקט (ועוד יקחו חלק בלוגיסטיקת ההפצה), לכל אנשי המקצוע שתרמו ממרצם ומכשרונם, ובעיקר לכם, גולשי הידברות הנאמנים. בלעדיכם, הפרויקט הזה לא היה מצליח לצאת לדרך, בטח שלא בהיקפים האלה.

למרות שהפרויקט הסתיים באופן רשמי, עדיין ניתן לתמוך ולהוסיף עוד ועוד ספרים לחלוקה. ניפגש בע"ה בקרוב בפרויקט הבא, שיקדם ויהפוך את שבע ברכות לאתר ההכרויות הגדול בישראל, ויגרום לנו ולכם להקים הרבה יותר בתים בישראל. עדכונים בקרוב...

 

תגיות:זיכוי הרביםספרי יהדותפעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה