חדשות בארץ

מרגש: האברך שהושפל והוכה מתחנן: "אל תפטרו את הנהג"

חרדי שצילם נהג אוטובוס מקלל בחריפות ותוקף באלימות, פנה במכתב מרגש לחברת "דן" בבקשה למנוע את פיטורי הנהג. "לא מוצא מנוח בכך שהנהג יאבד את מקום עבודתו". המכתב המלא בפנים

  • כ"א אייר התשע"ז
בעיגול נהג אוטובוס (צילום: פלאש 90)בעיגול נהג אוטובוס (צילום: פלאש 90)
אא

אברך חרדי, שנסע אמש עם נהג חברת דן נתקל בהתנהגות אלימה וגידופים מצד הנהג, הכל בגלל שביקש ממנו הסבר מדוע לא עצר לו בתחנה אחרת.

האברך, שתיעד את כל המתרחש עמו, פרסם את הסרטון ברשת, והדבר גרם לסערה. בחברת דן לא התעלמו מהמקרה הקשה, והודיעו כי הנהג "ירד מהכביש והוזמן לשימוע". אך כאן מגיעה תפנית ממקור בלתי צפוי.

האברך שהותקף מבקש בעצמו מחברת דן למנוע את פיטוריו של הנהג ולתת לו לשוב לעבודתו. במכתבו כתב האברך: "בהמשך לסיפור שלצערי הייתי חלק ממנו. אני לא מוצא מנוח בכך שהנהג יאבד את מקום עבודתו בגלל אירוע (חמור ככל שיהיה) שקרה איתי. אני בטוח שכולנו עוברים רגעים קשים כאלו או אחרים בחיים, ואף אחד לא חסין מכעס".

האברך מוסיף כי "אני לא מכיר את הנהג ומקווה שזו הייתה מעידה חד פעמית, אך בכל מקרה אני בטוח שאת הלקח שלו הוא הפנים".

"אין אדם שלא מגיעה לו סליחה ומחילה", מבקש האברך מהנהלת חברת דן ומוסיף כי הוא סולח לו בכל לבו: "ואני מבקש להעביר דרכך את זה שאני סולח ומוחל לו בלב שלם! בנוסף אני מודיע לך שאני לא מתכוון, חלילה, לתבוע אותו או את חברתכם בכל הליך שהוא. אני מקווה מאוד שהנהג לא יפוטר מעבודתו, אלא תמצאו את הדרך הראויה להסביר לו את חשיבות העניין".

לסיום הוא מסביר מדוע תיעד את המקרה: "צילמתי את המקרה רק לצורך הגשת תלונה בחברתכם על התנהגות לא נאותה, ואם הייתי יודע שההסרטה הזו תתפשט כמו אש בשדה קוצים, הייתי גונז אותה מיידית".

דובר חברת דן, איתן פיקסמן, שהתרגש מאוד מהמכתב הכן של האברך, השיב לאברך האצילי לפני זמן קצר במכתב משלו: "בזכות אנשים כמוך, אדם יקר, יש לכולנו זכות קיום ותקומה. נער הייתי גם זקנתי, אני סב ל-6 נכדים. כל חיי הוקדשו לנתינה, לאהבת הזולת, להקרבה, לפשרות, כך חינכתי את ילדי ונכדי".

לדבריו, "בעשור האחרון אני חש שמשהו לא טוב קורה לנו, בעיקר ביחסים בין אדם לחברו. אמות הסיפים של החברה הישראלית, הערכים, הסובלנות, הדבק שחיבר ביננו – הולך ומתפוגג. האדמה רועדת. אתה, יקירי, במילותיך אלו, החזרת לי את התקווה, את האמונה שעדיין לא חרבה סדום, שלא תמה התקווה. מודה לך על שהשבת לי ולכולנו את האמונה בעצמנו".

הדובר גם אומר לסיום כי יבוא עם הנהג אליו כדי לבקש סליחה. "תהיה זו זכות גדולה עבורי, להתלוות לנהג כדי לבוא לבקש סליחה וללחוץ את ידך".

תגיות:נהג אוטובוספיטוריםאברך

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה