חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: הבוקר דיון שלישי במשפט אזריה

הסיבה האבסורדית לתור לניתוחים בישראל, הדלפתו של טראמפ עלולה לסכן סוכן ישראלי בדאעש, ואסד העביר כוחות לאחריות איראן. כל מה שצריך לדעת

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

בראש החדשות

הדלפתו של טראמפ עלולה לסכן סוכן ישראלי בדאעש: על פי הדיווח ברשת ABC, סוכן מוסד בשורות דאעש העביר את המידע על כוונת הארגון לשתול פצצות במחשבים ניידים שיועלו למטוסים. להרחבה, לחצו כאן.

 

חדשות

משפט אזריה נמשך: התביעה תציג נימוקים לערעור על גזר הדין: דיון שלישי בערעור שהגישו הצדדים בפרשה ייפתח היום. סנגורו של אזריה תולה תקוות בהתרשמות השופטים מעדות מפקד הפלוגה.

יידה אבנים ונורה: כעשרים מתפרעים פלסטינים יידו אבנים לעבר כלי רכב ליד הכפר סילוואד שמצפון לישוב עפרה. ישראלי שהותקף יצא מרכבו וירה לעבר המיידים.

ה-FDA נתן אישור מזורז לטיפול בתרופה קיטרודה בשילוב כימותרפיה: הטיפול אושר לכל החולים בסרטן ריאות מסוג NSCLC, כ־70% מכלל חולי סרטן הריאות, וללא צורך בבדיקה מקדימה.

הסיבה האבסורדית לתור לניתוחים בישראל: דו"ח מבקר המדינה לשנת 2017 מצביע על כך שאיחורים קבועים בתחילת יום העבודה בבקרים וסיום יום העבודה כשעה לפני הזמן - זו הסיבה העיקרית לכך שתחכו זמן רב לניתוחים.

 

חוץ

דובר הבית הלבן נשאל על הכותל: ספייסר נשאל על עמדת הממשל הרשמית, והבהיר כי "הצדדים ידונו על הנושא" במהלך ביקור טראמפ.

דיווח: טראמפ ביקש בפברואר מראש ה-FBI המודח לעצור חקירת יועצו: ה"ניו יורק טיימס" חשף מזכר שחיבר ג'יימס קומי לאחר פגישה עם הנשיא שבה דרש ממנו טראמפ לעצור את חקירת הקשרים של מייקל פלין עם רוסיה.

אסד העביר כוחות לאחריות איראן: על פי מסמך המתפרסם ברשת וחתום בידי נשיא סוריה, מאשר הנשיא הסורי את הכפפתם של כוחות צבא סוריים לידיה הפיקודיות והכספיות של איראן.

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית בעננות בגובה רב. הטמפ' יהיו ללא שינוי ניכר.

חמישי: מעונן בעננות בגובה בינוני ורב. תחול עליה בטמפרטורות. בפנים הארץ ובהרים יהיה חם מהרגיל עד שרבי. יתכן טפטוף. משעות הצהרים לאורך מישור החוף ינשבו רוחות צפוניות ערות.

שישי: מעונן חלקית. הטמפ' ירדו במידה ניכרת.

שבת: מעונן חלקית עד מעונן. צפויה ירידה נוספת בטמפרטורות. הטמפ' יעשו נמוכות מהרגיל לעונה. בצפון הארץ ובמרכזה צפוי גשם מקומי. ינשבו רוחות חזקות.

תגיות:אלאור אזריהטראמפכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה