חדשות בארץ

ציוריו של הדר גולדין ז"ל יוצגו במטה האו"ם

משפחתו של סגן הדר גולדין, שנפל ברפיח במהלך מבצע 'צוק איתן' – החליטה לקיים תערוכה מיוחדת במינה במטה האו"ם, בה יוצגו ציוריו של הדר ז"ל, שהיה צייר מוכשר ביותר. "הדר היה אדם מוכשר, מלא חיים ויכולות, ושכל חייו עוד היו לפניו", אמרה אמו לאה גולדין, בדרישה להחזרת גופתו, שנלקחה על ידי חמאס

סגן הדר גולדין ז"ל סגן הדר גולדין ז"ל
אא

משפחתו של סגן הדר גולדין, שנפל ברפיח במהלך מבצע 'צוק איתן' וגופתו נלקחה על ידי החמאס – החליטה לקיים תערוכה מיוחדת במינה במטה האו"ם, בה יוצגו ציוריו של הדר ז"ל, שהיה צייר מוכשר ביותר. התערוכה תתקיים בספטמבר, והציורים יופיעו באחד המקומות המרכזיים ביותר במטה האו"ם – מסדרון שבו עוברים מנהיגי העולם, כשהם מגיעים לכנסים שונים, לרבות העצרת הכללית שתתקיים לזכרו.

בפתיחת התערוכה ייקחו חלק הוריו של הדר – שמחה ולאה גולדין, אחיו צור, וראש הממשלה בנימין נתניהו.

הסיבה שבגינה ראתה משפחת גולדין חובה, לקיים את התערוכה דווקא במטה האו"ם, היא שגופתו של הדר נחטפה במהלך הפסקת האשם שיזם האו"ם, ולדידה יש לו אחריות גדולה בהשבת הגופה לקבורת ישראל. "חשוב מאוד שמנהיגי העולם יראו מקרוב, שמעבר להיותו חייל ישראלי שנחטף בזמן של הפסקת האש של האו"ם, הדר היה אדם מוכשר, מלא חיים ויכולות, ושכל חייו עוד היו לפניו. על האו"ם ועל הקהילה הבינלאומית, לקחת אחריות ולפעול להחזרתו לקבורת ישראל", כך התבטאה אמו של הדר ז"ל, לאה גולדין.

תגיות:חטופיםצוק איתןהדר גולדיןחיילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה