"חטפו אותי": חייל במדים אותר בכפר פלסטיני בדרום הר חברון, מצ"ח פתחה בחקירה
חייל צה"ל חולץ הלילה מהעיירה הפלסטינית תרקומיא שבאזור חברון, לאחר שמנגנוני הביטחון הפלסטיניים דיווחו על אדם במדי צה"ל שנמצא בלב היישוב. בעקבות הדיווח פעלו שוטרי תחנת חברון במקום, איתרו את החייל והעבירו אותו בבטחה לידי כוחות הביטחון
יובל אביב
25.06.26 | 14:15



