חדשות בארץ

אימה בציון הרשב"י: קבוצות אלימות הכו מתפללים

קבוצות אלימות משתלטות על ציון הרשב"י, מכות את המתפללים וגורמות לחילול השם. המשטרה מבקשת להגיש תלונה על כל מקרה של אלימות

אא

האם ייתכן כי ציונו הקדוש של רבי שמעון בר יוחאי מתחלל על ידי קבוצות של עבריינים אלימים? מתפללים שהגיעו לציון בשבת האחרונה, וביקשו להתפלל שם, מעידים כי הדברים הם חמורים ביותר ומצריכים טיפול דחוף.

אחד מאותם מתפללים הפיץ את המכתב הבא אשר משקף את מה שארע: "במכתב זה אני רוצה להביע מחאה וזעזוע ושאט נפש", הוא כותב. "שהיתי בשבת האחרונה בצילו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי במירון. בתפילת שחרית, בעת שקראנו בתורה במרפסת הכוהנים נכנסו לתוכה עבריינים והורו לנו לצאת כי הם הולכים לישון פה כעת, ובעת שהערנו להם כי אנו נמצאים באמצע קריאת התורה הם החלו לגדף את התורה ואת לומדיה ותוך כדי התחילו להרביץ לנו מכות רצח עד כדי זוב דם. הם אף איימו עלינו מספר פעמים כי ידקרו וירצחו אותנו. בלית ברירה ברחנו להיכל השני עם ספר התורה והם רדפו אחרינו גם לשם, דחפו את הספר וביזו אותו. נאלצנו להפסיק באמצע קריאת התורה ולהמשיך בקריאתה במקום בו התאכסנו, מחשש שירדפו אותנו שוב".

איך ייתכן שכוחות המשטרה שנמצאים במקום מאפשרים מצב כזה? זאת לא ברור, אך מסתבר שלמרבה הצער אין זה מקרה בודד, ובמשך התקופה האחרונה מהלכים העבריינים אימים על התושבים והמבקרים באזור. לפני שבועיים גם הוצת רכבו של יו"ר ועד היישוב במירון, ונרשמו כתובות נאצה ואיומים.

מהמשטרה הגיבו על הנושא ומסרו: "בחצי שנה האחרונה נקודת המשטרה במירון מאוישת מידי יום לרבות סופי שבוע, במידה וישנו חשש בנושא הפרת הסדר הציבורי אנו קוראים למתפללים להגיע מיד אל תחנת המשטרה, להגיש תלונה והנושא יטופל במלוא החומרה".

 

תגיות:רשב"יאלימות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה