בריאות ותזונה

בקרוב תוכלו לשתות את קרם ההגנה שלכם – במקום למרוח אותו

האם גם אתם שונאים להשתמש בקרם הגנה? דעו שבקרוב תוכלו להיעזר בפתרון נעים יותר. רופא עור אמריקני, שגילה כי רבים ממטופליו אינם משתמשים בקרם הגנה שמביאים לנזקי שמש קשים, רק בגלל חוסר הנוחות שבשימוש במוצר - החליט לפתח משקה הגנה, שאפשר לשתות במקום למרוח על העור

אא

פתרון יצירתי במיוחד נרשם לאחרונה: רופא עור אמריקני בשם ד"ר בובי אוודאללה פיתח פתרון פשוט לבעיה נפוצה של היעדר שימוש בקרם הגנה בקרב אוכלוסיית העולם.

ד"ר אוודאלה, הבחין כי רבים ממטופליו נמנעים מלהשתמש בקרם הגנה, ובשל כך סובלים מנזקי שמש קשים ומחלות עור שונות. הוא הבין כי הסיבה לכך היא כי השימוש בקרם ההגנה הנפוץ כיום כרוך במריחתו על הגוף, מה שמרתיע רבים,ם הגוון הלבן שלו והכתמים שהוא יוצר על בגד הים עצמו.

יתרה מזאת, לא רק מטופליו של ד"ר אוודאללה נמנעים מהשימוש בקרם הגנה. על פי הערכות של מחקר שנערך במרכז האמריקני למניעת מחלות, רק כ-14% מהגברים וכ-30% מהנשים משתמשים בקרם הגנה. בנוסף, מומחים טוענים כי גם מי שמשתמש בקרם ההגנה האמור – אינו מכסה את גופו בצורה אופטימאלית, ולכן עדיין מסכן את בריאותו בחשיפה לשמש.

לאור כל זאת, החליט ד"ר אוודאללה לפתח קרם גוף בדמות נוזל שמגן מהשמש, שיעקוף את הבעיה ויתן לה מענה ראוי. את הנוזל ניתן לצרוך בשתייה פשוטה, הוא מורכב מוויטמינים המגנים מנזקי השמש במשך כ-3-5 שעות, ויכול להיות אפקטיבי במיוחד, כיוון שבניגוד לקרם ההגנה הנמכר כיום, הנוזל מגן על הגוף מבפנים.

כרגע, נמצא נוזל ההגנה בבדיקות ומחקרים לבדיקת יעילותו ובטיחותו, אולם לדברי חוקרים שכבר נחשפו אליו ובדקו אותו – מדובר בבשורה של ממש. "מחקרים כבר הוכיחו כי ישנם מאכלים שניתן לאכול כדי לצמצם את הסיכוי לקבל כוויות מהשמש", אמר אחד החוקרים. "לדוגמה, תה ירוק ומחית עגבניות יכולים להגן עלינו מפני נזקי השמש במידה מסוימת, בשל תכולת נוגדי החמצון והליקופן שבמוצרים האלה".

ואם גם אתם מחכים ליציאתו לשוק של המוצר, כדאי שתדעו מראש, שד"ר אוודאללה ממהר לסייג, כי גם לאחר צריכת המוצר, עדיין יהיה צורך לחבוש כובע ולהשתמש באמצעי הגנה, שיגנו על הגוף חיצונית, בנוסף להגנה הפנימית.

תגיות:בריאות ותזונהרפואהקיץשמש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה