חדשות בארץ

נפצע קשה בפיגוע ואתמול התחתן

רועי קאפח, שנפצע קשה בפיגוע דריסה לפני כחצי שנה, נישא אמש לתהילה

אא

לפני חצי שנה נפצע רועי קאפח בפיגוע דריסה שאירע בצומת תפוח. אמש הוא נישא לתהילה בחתונה שמחה במיוחד.

רועי נפצע קשה ברגליו. "אתמול הוא עמד על שתי רגליים תחת החופה. הוא הצליח לשבור את הכוס בעצמו, זה לא מובן מאליו", אמרה בהתרגשות רחל קאפח, אמו של רועי.

רחל סיפרה על התקופה שעברה המשפחה מאז הפיגוע. "חמשה חודשים הוא היה מאושפז, ואנשים רבים היו איתו לאורך כל התקופה הקשה הזו. כל אחד הרגיש כאילו שהוא ילד שלו. כולם שמחו אתמול בחתונה, זו היתה שמחה מיוחדת".

"תמיד האמנו שיהיה טוב", אמרה. "רועי הקרין המון ביטחון שהוא יתגבר על הפציעה. למרות המצב הקשה של הרגליים, היה לרועי ברור שהוא ירקוד בחתונתו. הוא אכן רקד המון, וזה היה מדהים ומרגש. ברוך רופא חולים".

"לפני ארבעה חודשים זה לא היה יכול לקרות. רועי היה עדיין על כיסא גלגלים", סיפרה אמו של רועי. "גם היום הוא נעזר במקלות הליכה, אבל הוא לא השתמש בהן כלל במהלך החתונה. אני מאמינה שהרגליים קצת כאבו לו, אבל ההתרגשות האדירה, השמחה על הנס הגדול והאדרנלין נתנו לו כוחות מיוחדים", הוסיפה.

האם ביקשה להודות לחבריו של רועי. "אני מודה לכל החברים הרבים, שלא עזבו את רועי במהלך החודשים האחרונים, הם פשוט היו אתו כל הזמן. אני מודה גם לכלתי היקרה, תהילה, שהייתה שם אתו ולמשפחתה הנפלאה והמיוחדת".

תגיות:חתונהפיגוע דריסהרועי קאפח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה