חדשות יהדות

לרפואת הכלה: יום חיזוק בישיבתו של החתן

"הרמב"ם אומר על אנשים שחושבים שזה 'מקרה' שהם אכזריים. יש לזעוק לקדוש ברוך הוא בתפילה"

אא

הבוקר בישיבת 'קול תורה': בתום תפילת שחרית עלה המשגיח הגאון רבי יצחק ירוחם בורדיאנסקי על הבימה והכריז על "יום חיזוק" מיוחד לרפואת הכלה שנפצעה אמש בתאונת הדרכים הקשה, המאורסת לאחד מבחירי הישיבה.

הכלה, שרי שפרלינג, תלמידת סמינר 'בנות אלישבע', מתגוררת בשכונת 'נווה יעקב' בירושלים, הייתה בדרכה עם אחותה ברכי לשמחה משפחתית בבני ברק. בעקבות התאונה הקשה נפצעה הכלה באורח קשה ובבית החולים 'שיבא' בתל השומר אושפזה במחלקת טיפול נמרץ.

ישיבת קול תורהישיבת קול תורה

בישיבת 'קול תורה', בה לומד החתן, החלו מיד את סדר א' בחיזוק גדול ובתענית דיבור לרפואת הכלה. בתוך כך קוראים גדולי ישראל לערוך חשבון נפש, התעוררות בתשובה ותיקון המעשים בעקבות המצב הקשה והאסון הטראגי.
רבני ישיבת 'קול תורה' הביאו את דברי הרמב"ם בהלכות תענית - "ודבר זה הוא מדרכי התשובה שבזמן שתבוא צרה ויזעקו עליה ויריעו, יידעו הכל שבלל מעשיהם הרעים הורע להן, וזה הוא שיגרום להסיר הצרה מעליהם, אבל אם לא יזעקו ולא יריעו אלא יאמרו דבר זה ממנהג העולם אירע לנו, וצרה זו מקרה נקרית, הרי זו דרך אכזריות".

החתונה עתידה להתקיים בעוד שלושה שבועות באולמי 'שערי ירושלים', ובמשפחה מבקשים מהציבור לקרוע שערי שמים ולקבל קבלות טובות, לרפואתה השלמה במהרה של הכלה שרה בת דינה ואחותה ברכה בת דינה, בתוך שאר חולי ישראל.

תגיות:תאונהאסון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה