חדשות בארץ

פלסטינים נעצרו לאחר שנכנסו לישראל באמצעות מסמכים רפואיים מזויפים

הותר לפרסום כי כוחות הביטחון עצרו 2 פעילי חמאס, לאחר שנכנסו לישראל באמצעות מסמכים רפואיים מזויפים שהנפיקו בעזרת קרוב משפחתם אשר עמד בקשר עם רופא ברצועת עזה שחתם על המסמכים. השניים סיפרו כי שילמו כ-7000 ש"ח עבור המסמכים, בהם נכתב כי מחמוד משותק ברגליו וחייב להיכנס באמבולנס לטיפול דחוף

אא

הותר לפרסום כי שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל עצרו את מחמוד מטוק, בן 30 פעיל חמאס מג'בליה ואת איוב מטוק, כבן 51, תושב ג'בליה, לאחר שנכנסו לישראל באמצעות מסמכים רפואיים מזויפים שהנפיקו ברצועת עזה.

השניים נכנסו לישראל בחודש ינואר האחרון (למניינם) לאחר שהציגו מסמכים רפואיים המעידים כי מחמוד נמצא במצב של קריסת מערכות, וכי הוא זקוק לאשפוז מיידי בביה"ח 'מוקאצד' שבירושלים. העברתו אף נדרשה באמצעות אמבולנס לנוכח המצב שתואר.

כבר למחרת, התברר כי השניים עזבו את בית החולים 'מוקאצד' בירושלים והגיעו לאום אלפחם בכוחות עצמם ובמצב בריאותי תקין לחלוטין.

בחקירתם בשב"כ הודו כי זייפו מסמכים רפואיים באמצעות חסין מטוק, קרוב משפחתם אשר עמד בקשר עם רופא ברצועת עזה שחתם על המסמכים המזויפים.

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

השניים סיפרו כי שילמו כ-7000 ש"ח עבור המסמכים, בהם נכתב כי מחמוד משותק ברגליו וחייב להיכנס באמבולנס לטיפול דחוף. בנוסף מסרו אודות נוספים שנכנסו לישראל בדרך זו.

כתבי אישום הוגשו היום (ב') לבית המשפט השלום בבאר שבע נגד השניים בעבירות של קשירת קשר לפשע, קשירת קשר לעוון, קבלת דבר במירמה בנסיבות מחמירות, וכניסה ושהיה בישראל שלא כדין.

מדובר באירוע חמור הממחיש את הניצול הציני של נכונות ישראל להיענות לצרכים ההומניטריים של תושבי רצועת עזה לטובת כניסה בלתי חוקית לישראל, דבר אשר עלול להביא להקשחת מדיניות הכניסה ובסופו של דבר לפגיעה בתושבי הרצועה.

תגיות:חמאסשב"כמשטרת ישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה