חדשות יהדות

אביב גפן: "אמרתי שדתיים אלימים. זו הייתה בורות"

הזמר אביב גפן נשאל בראיון שהעניק בסוף השבוע מה היה משנה בהתנהלותו לאורך השנים, והשיב: "אמרתי שדתיים אלימים ועשיתי את ההכללה הזו מתוך בורות"

אא

בראיון שהעניק הזמר אביב גפן ל-ynet הוא הביע חרטה על הכללות שעשה בעבר כנגד המגזר הדתי.

על השאלה מה היה משנה בהתנהלותו, השיב גפן: "הייתי משנה אולי כמה טקסטים שלי מהעבר. נגיד כאלה שהכללתי בהם אוכלוסיות. אמרתי שדתיים אלימים ועשיתי את ההכללה הזו מתוך בורות. היום הייתי אומר את זה אחרת לגמרי".

"יש גם פלוסים בבוסריות", אמר גפן. "אבל כשאתה צעיר יש בך גם סוג של בורות, תום, טיפשות וניסיון להרשים. יש לי הרבה חברים דתיים. זה שיר חשוב שיכול היה להיאמר אחרת. חבל שמילה אחת בעצם פוגעת בשיר..."

אביב גפן (צילום: משה שי / פלאש 90)אביב גפן (צילום: משה שי / פלאש 90)

לפני כשנתיים, אמר הזמר אביב גפן, אחד מסמליה של החילוניות בישראל, כי אם בנו יחזור בתשובה - הוא יתמוך בו: "אם הוא ימצא את התשובה שלו מתוך חוזק באלוקים - אני אתמוך בו".

באותה תקופה, כחלק מתכנית השירה שלו, ביקר גפן בבית כנסת. בזמן הביקור הוא ביקש לחבוש כיפה, והפתיע באמרו שהוא מקנא בבני אדם מאמינים: "תדעי לך שאני מקנא בך, ועכשיו בלי הומור וגם בלי ציניות, אני מקנא במי שמאמין במשהו גדול יותר" אמר גפן והוסיף: "זה מקסים בעיני. אני מחכה לרגע שיהיה לי איזה הארה, זה עוד לא קרה לי, ואני בלי ציניות, זה מבאס. כשיקרה לי הרגע הזה, יקרה גם משהו נורא עצוב אצלי, שאני אבין שאני לא אלוקים".

תגיות:אביב גפן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה