חדשות בארץ

האם "מפגן השמיטה" יידחה בשל האובך ועומסי החום הכבדים?

על פי התכנית המקורית. החקלאים יגיעו לבני ברק בשיירה של משאיות פתוחות על מנת שילדי העיר והתושבים יוכלו להריע בפניהם על ‘גבורת הכוח’ בקיום מצות השמיטה

אא

האם "מפגן השמיטה" המתוכנן להיום בשעה 16:00 – יידחה?

'קרן השביעית' תהלוכת ההצדעה ההמונית לחקלאים שומרי השמיטה: חקלאים שומרי שמיטה יגיעו לעיר בני ברק בשיירה של משאיות פתוחות, על מנת שילדי העיר והתושבים יוכלו להריע בפניהם על ‘גבורת הכוח’ בקיום מצות השמיטה. התהלוכה תיכנס לעיר בשעה 18:00 ואליה יצטרפו מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, אשר יצעדו לכל אורך רחוב חזון איש, עד לשעה 20:00 בערב. המסע שילווה בקהל אדיר מכל רחבי העיר, בראשות גדולי התורה, יכלול תזמורות וניגונים מיוחדים שהולחנו לקראת המעמד שיסמל את סיום השמיטה.

אובך (צילום: הדס פרוש / פלאש 90)אובך (צילום: הדס פרוש / פלאש 90)

הבוקר, בשל האובך ועומסי החום הכבדים, פנתה משטרת ישראל לאנשי 'קרן השביעית’ בדרישה לדחות את האירוע.

הגורמים המקצועיים במשרד הבריאות ובמשרד להגנת הסביבה מוסרים כי ניתן לקיים את התהלוכה כסדרה. אך הם מסרו כי בכל מקרה, המשטרה היא האחראית הבלעדית לאשר או לאסור קיום אירועים המוניים.

ב’קרן השביעית’ הקימו מראש לקראת האירוע חפ"ק מיוחד, בו משתתפים המשטרה וכל גורמי ההצלה. בשעות אלו מתקיימים בחפ"ק דיונים קדחתניים, במטרה לאפשר את קיומה של התהלוכה המרגשת כמתוכנן. "השקיעו פה מאוד הרבה כוחות ומשאבים, אך הדאגה לשלום הציבור חשובה לנו יותר", אומרים מארגני האירוע ומוסיפים כי תשובה סופית תינתן בקרוב.

גם במקרה והתהלוכה תידחה, מוסרים ב'קרן השביעית' שהחקלאים יגיעו לבני ברק, אל כינוס מיוחד שייערך קודם לתהלוכה באולם סגור וממוזג, בהשתתפות הגאון רבי ראובן אלבז שליט"א, חבר מועצת חכמי התורה ונשיא מוסדות ‘אור החיים’, אשר יישא דברי שבח ועידוד על גודל הזכות העצומה שנפלה בחלקם.

תגיות:שמיטהאובך

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה