כתבות מגזין

אין עוד מלבדו: יעל בר זוהר מתחזקת

"לימודי התורה עוזרים לי בשיפור הזוגיות עם עצמי", כך התבטאה השחקנית והמנחה יעל בר זוהר, במסגרת כתבה שנעשתה בערוץ 2 על הרב יובל הכהן אשרוב - שאת שיעוריו פוקדת בר זוהר מזה זמן מה, יחד עם סלבס אחרים

אא

להורדת אפליקציית הידברות החדשה לאנדרואיד הקליקו כאן. 

להורדת אפליקציית הידברות החדשה לאייפון הקליקו כאן.

זריקת מוטיבציה אמיתית: מגמת ההתחזקות הרוחנית של סלבריטאים רבים בתקופה האחרונה, איננה עוד בגדר סוד כמוס. עם זאת, ההתחזקות של כל אחד מהם - מהמקום שלו ועם התובנות הרוחניות שלו - מעידה על סחף הולך וגובר.

"מה שהלימודים נותנים לי זה לשפר את הזוגיות שלי עם עצמי - איך להיות יותר טובה אל עצמי, ואיך להיות יותר טובה אל הסביבה", כך התבטאה יעל בר זוהר השבוע בנוגע לשיעורי התורה עם הרב יובל הכהן אשרוב, אותם היא פוקדת מזה זמן מה. "להורים שלי, לילדים שלי, לבן הזוג שלי. אם אני מצליחה לנהוג ככה אז הרווחתי, לא תמיד אני מצליחה. אני חייבת להיות כנה. אני נופלת לכעס, ואני נופלת לעצבים, או עצבות, או פחד".

עוד באותו נושא: בריאיון שקיים העיתונאי דודו כהן בתוכנית 'כיוון אחר' עם השחקן גיא זוארץ (בעלה של בר זוהר, שמגיע מבית מסורתי ומאמין), כשנשאל על הגישה שלו ושל יעל בחינוך הילדים, השיב: "הכל מתחיל בבית. העבודה שאתה עושה בבית - אלו הפירות שתקטוף אחר כך. הם יראו את אמא ואבא כל היום על האייפונים או כל היום בחומר? הם יהיו כאלה", כך התבטא זוארץ בריאיון, "בבית שלנו הילדים יודעים לשיר את כל הפיוטים. הם הולכים אתי לפעמים לבית הכנסת, וזו כל הזמן העבודה שלנו - להכניס אותם לדבר הזה בצורה חלקה. כשאני רואה אותם היום, אני מבסוט".

על השאלה, כיצד אשתו יעל 'זורמת' עם הגישה החינוכית המעניינת הזו, אומר זוארץ: "מאוד מאוד אוהבת את זה, ומאוד מעריכה את זה. יש לה איזה צימאון לדבר הזה - לפשטות, למסורת, ליהדות. היא מתמידה יותר ממני בשיעורי קבלה. אין מה להגיד, היא חזקה בדבר הזה. ושנינו, אתה יודע, פוסעים בזה בזהירות ובנחת. אנחנו מבינים את התרומה של זה".

צפו בריאיון המלא והמרתק עם גיא זוארץ, בתוכנית 'בכיוון אחר':

 

תגיות:סלבסבעלי תשובה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה