חדשות בעולם

מזעזע: נערי שמנת נעצרו בחשד שגנבו חפצי אסירים מאושוויץ

שני נערי שמנת בני 17, הואשמו בגניבת חפצי ערך של יהודים שהומתו במחנה ההשמדה 'אושוויץ', במהלך טיול. השניים נעצרו על ידי המשטרה הפולנית, נחקרו והודו במעשה הנפשע. "אנחנו מתנצלים. כשאתה צעיר, אתה לא תמיד חושב פעמיים על מה שאתה עושה", אמרו הוריו של אחד מהם

אא

 

מרכוס דל ובן תומפסוןמרכוס דל ובן תומפסון

מרקוס דל ובן תומפסון - נערי שמנת בני 17 מבריטניה - הואשמו בגניבת חפצים שונים השייכים לאסירים יהודים, שהומתו במחנה ההשמדה הידוע לשמצה 'אושוויץ'. במהלך טיול מטעם בית ספרם, התנגבו השניים לאזור היסטורי שבו אוחסנו החפצים, והחלו לחפור בו בקדחתנות. 

המעשה הנפשע אמנם לא התגלה מיד, אך במהלך הטיול (שככל הנראה, ארך מספר ימים) - נעצרו השניים בעקבות תלונה שהוגשה במשטרה המקומית. בחקירתם הודו הנערים כי אכן גנבו את הפריטים הבאים: כף שבורה, כפתורים ושתי חתיכות של משקפי ראייה. בתום החקירה, כשהוחזרו הפריטים הגנובים למקומם - שוחררו הנערים על תנאי ואף נדרשו לשלם קנס על סך 170 ליש"ט (1000 זלוטי פולניים).

הנהלת בית הספר הפרטי בו לומדים הביעה את התנצלותה על המעשה המחפיר, ואף הוריהם של השניים הצטרפו לדברי ההתנצלות. "אנחנו מאוד מודעים לחומרת המעשה ויודעים שזה לא דבר טריוויאלי. כשאתה צעיר אתה לפעמים עושה דברים, בלי לחשוב פעמיים. בן מודע לחומרת מעשיו, מודה שהיה זה מעשה טיפשי וחסר כבוד ומצטער מאוד על כל פגיעה שהוא גרם", כך אמרו אלן ושרון, הוריו של בן. 

אבל הם אתמול שוחררו עם משפטים בתוספת קנסות של 1,000 זלוטי כל מושעים - כ -170 ליש"ט - לאחר שהודה לוקח את הפריטים. הם הוחזקו בתאים בתחנת המשטרה ונחקרו Malopolska באמצעות מתורגמן.

תגיות:חדשות בעולם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה