חדשות בארץ

לאור האסונות: קורסי עזרה ראשונה לאמהות וגננות

המנהל הקהילתי 'אשכולות' בירושלים יוזם קורסי עזרה ראשונה לאמהות וגננות

אא

בעקבות מקרי חרום שארעו בחודשים האחרונים בבתים פרטיים ובגני ילדים, החליטה הנהלת המנהל הקהילתי 'אשכולות', בשיתוף עם ארגון 'איחוד הצלה', לערוך קורסי "משפחה בטוחה" לאימהות וגננות.

במסגרת הקורס תלמדנה המשתתפות כיצד לפעול במקרה של התעלפות, חנק מגוף זר, איבוד הכרה. המשתתפות תלמדנה לבצע החייאה בסיסית ותכרנה מצבי חירום רפואיים נפוצים בילדים כדוגמת פרכוסים או חום. במסגרת הקורס ייערך תרגול על בובות סימולציה.

איחוד הצלה (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)איחוד הצלה (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)

הקורס יתקיים במנהל קהיליתי 'אשכולות' רחוב מגן האלף 3 בירושלים והוא יועבר על ידי מדריכות מוסמכות המוכרות על ידי משרד הבריאות.

יו"ר המנהל הקהילתי 'אשכולות', נפתלי זאבי, אמר כי "בעקבות מספר אסונות שהתרחשו בעיקר עם ילדים, החלטנו להביא למודעות גדולה יותר את חשיבות למידת הצלת חיים ועל כן אנו מקיימים קורסי עזרה ראשונה לאמהות וגננות שימסרו על ידי צוות מדריכות מוסמכות של "איחוד הצלה" ומוכרות ע"י משרד הבריאות". זאבי מוסיף: "כולנו תקווה ותפילה שלא יתרחשו אירועים מעין אלו ואף אחת מהמשתתפות לא תצטרך להשתמש בידע שתרכוש במהלך הקורס".

רכז הביטחון הקהילתי, יוסי עמר, הוסיף כי "מערך החירם הקהילתי נותן מענה לתושבים בימי שגרה וחירום. בהצלת חיים הדקות הראשונות הן קריטיות ובשל כך חשוב שהציבור, ובעיקר אימהות, ירכוש ידע בעזרה ראשונה בסיסית על מנת שתסייע להם להציל חיים".

תגיות:אסונותקורסעזרה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה