חדשות בארץ

אפליקציה חינמית מצילת חיים: תתריע אם שכחתם ילד ברכב

אפליקציה מצילת חיים מאתרת באופן אוטומטי את סיום הנהיגה ואומרת בקול רם וברור ״לא לשכוח ילד ברכב״

אא

אפליקציית  Bip Itנועדה למנוע הסחות דעת בזמן נהיגה על ידי תפעול קולי מלא של הסמארטפון בעברית. האפליקציה עודכנה משמעותית וזכתה לארגון מחדש.

העדכון העיקרי הוא בנוגע להפיכת Bip it לכלי פרקטי ושימושי לנהגים אשר מעוניינים להשתמש בסמארטפון שלהם בעת נהיגה, תוך הימנעות מהסחות דעת. תחת מצב זה ניתן לקבוע האם הודעות נכנסות יוקראו בעת קבלתן והאם יהיה ניתן להשיב עליהן באמצעות הכתבת תשובה. לצד זאת, ניתן לקבוע האם בעת קבלת שיחה שם המחייג יוקרא והאם תינתן האפשרות לקבל או לדחות את השיחה באמצעות פקודה קולית.

בנוסף,  Bip it מאפשרת זיהוי אוטומטי של מצב נהיגה באמצעות חיבור לדיבורית וזיהוי שירתי מיקום, כך שהמשתמש לא יתבקש להגדיר את מצבה של האפליקציה בכל פעם שהוא מתחיל בנהיגה. בנוסף, האפליקציה מזהה אוטומטית את סיום הנהיגה וקיימת אפשרות לתזכורת קולית כאשר יוצאים ממצב נהיגה, בה ניתן להגדיר למשל לא לשכוח את הילדים ברכב.

מפתח האפליקציה החינמית מוסר כי "החשוב יותר הוא שהאפליקציה יכולה להציל את חיי ילדנו. היא מאתרת באופן אוטומטי את סיום הנהיגה ומיד עם כיבוי המנוע וטרם היציאה מהרכב אומרת בקול רם וברור ״לא לשכוח ילד ברכב״ הוא מסיים כי "הרווח היחיד שלי מבחינתי הוא ילד אחד שאולי הצלתי".

להורדת גרסת האנדרואיד: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pzlapps.bipit

תגיות:אפליקציההצלת נפשות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה