חדשות בארץ

ליצמן חוזר למשרד הבריאות: נסייע לאזרחי ישראל

למרות העתירה שהגישה נגדו מפלגת "יש עתיד", חזר היום ח"כ יעקב ליצמן לתפקידו כסגן שר הבריאות

אא

ח"כ יעקב ליצמן (יהדות התורה) שב הבוקר למשרד הבריאות, אותו עזב לפני שנתיים. הוא יכהן כסגן שר במעמד שר, כפי שהיה לפני שנתיים.

בדברים שנשא עם כניסתו לתפקיד, הדגיש ליצמן את רצונו לסייע לאזרחי ישראל: "מערכת הבריאות צריכה טלטלה. חזרתי לכאן, לא ביקשתי שום דבר אחר, כי אנחנו צריכים לעזור לאזרחים. הנושא הראשון שצריך להיות מטופל הוא העומסים בחדרי המיון. נוסף על כך, אין סיבה בעולם שאנשים יחכו בתור ל-MRI יותר משלושה ימים, ואם צריך להאריך יותר את שעות העבודה, נביא עוד מפענחים."

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר: "מערכת הבריאות בישראל היא מהטובות בעולם. הדרך ללמוד על מערכת היא להסתכל על התפוקות. תוחלת החיים בישראל היא מהגבוהות בעולם, שיעור המחלות הקטלניות הוא מהנמוכות. המערכת עובדת. הרפורמה בבריאות הנפש שמייחלים לה כל כך הרבה שנים יוצאת לדרך, וטיפול שיניים חינם מתבצע ואנשים לא מבינים איך זה לא היה קודם. המערכת שלנו טובה אבל היא תהיה טובה יותר."

נתניהו לליצמן: "הלכה למעשה, אתה שר הבריאות" (צילום: עמוס בן גרשון / פלאש 90)נתניהו לליצמן: "הלכה למעשה, אתה שר הבריאות" (צילום: עמוס בן גרשון / פלאש 90)

כזכור, מפלגת "יש עתיד" עתרה לבג"ץ נגד מינויו של ליצמן לתפקיד סגן שר ולא שר. בדבריו התייחס נתניהו לעתירה זו ואמר: "זה נכון שהמעמד הרשמי הוא סגן שר, אבל כך יהיה. אם הבג"ץ יחליט שאתה תכהן כשר, אני חושב שראוי שנעשה את השינוי כי נכבד את החלטת בג"ץ."

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' ארנון אפק, פנה לליצמן ואמר לו: "אתה שב היום הביתה למשרד אותו ביקשת. אמרת שעשית זאת כדי שנוכל לתת שירות טוב יותר לאזרחים. יש לנו עוד הרבה מה לעשות כדי לשפר את המענה לתושבי ישראל ולצמצם את הבירוקרטיה. בממשלה החדשה נפעל להמשך חיזוק המערכת. ברוך השב הביתה." 

תגיות:יעקב ליצמןמשרד הבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה