חדשות בעולם

פעיל דאעש? קבל כסף!

האם הממשל הדני מעודד בעקיפין פעילי טרור?! 32 אזרחים דנים קיבלו דמי אבטלה בזמן שנלחמו בסוריה

אא

הממשלה הדנית שילמה דמי אבטלה ל-32 מאזרחיה, למרות שאלו היו עסוקים בלוחמה בשורות ארגון הטרור דאעש בעיראק ובסוריה. סך הכספים שקיבלו המחבלים המובטלים הגיע ל-57 אלף דולר.

הרדיו הדני חשף אתמול (ב) כי לפי נתוני הממשלה, מקבלי הקצבאות שהו בסוריה בזמן שלחשבונם הועברו כספי אבטלה. יש לציין כי בדנמרק קיימת אחת המערכות המפותחות בעולם לתמיכה במובטלים: מחוסרי עבודה יכולים לקבל במדינה הסקנדינבית 121 דולר ליום למשך כמעט שנתיים.

אחד הפוליטיקאים מהמפלגה הדנית העממית, פטר סקרופ, מציין כי מידע זה מוכיח פעם נוספת כי לממשל בקופנהגן "לא אכפת" מהקיצוניים שיוצאים מגבולותיה ומתפקדים כפעילי טרור. הוא מוסיף ומציין כי מקרים כאלו נחשבים כהונאה: "כאשר אתה עסוק בלב מלחמת האזרחים בסוריה, אתה לא זמין בשוק העבודה ולכן אין כל סיבה שתהיה זכאי לדמי אבטלה." הוא הוסיף וציין כי על מנת שלוחמים מסוריה לא ישהו בגבולות דנמרק, יש למנוע, ראשית כל, את העברת הכספים לחשבונותיהם.

כזכור, בחודש פברואר השנה בוצעו שני פיגועים בבירה הדנית על ידי קיצוניים מוסלמים. בעקבות כך הגבירו רשויות המדינה את המעקב אחר מחבלים פוטנציאליים ועל כאלו שתפקדו כפעילי ג'יהאד במזרח התיכון.

תגיות:דאע"ש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה