חדשות בעולם

נסראללה בנאום חדש: "אני מרגיש מצוין"

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, בנאום חדש: "אני מרגיש מצוין". הוא הוסיף ואמר: "השמועות בדבר בריאותי הרופפת הן חלק ממלחמה פסיכולוגית נגדנו"

אא

מזכ"ל החיזבאללה חסן נסראללה נשא נאום בתחנת "אל-מנאר" השייכת לארגונו. בדבריו התייחס אל הדיווחים שגברו לאחרונה בדבר מצבו הבריאותי הלקוי, וטען כי הוא בריא לגמרי. בהתייחסו לדיווחים, לפיהם פונה לבית החולים לאחר אירוע מוחי ומיחושים בליבו, אמר: "אני לא זקוק לאף תרופה. השמועות הן חלק ממלחמה פסיכולוגית של המורדים הסונים."

נסראללה הזכיר גם את השידור ברשת "אל-ג'זירה" שבה הוצגו קטעים מנאומו הקודם כשהוא מזיע ושותה נוזל צהוב שנטען כי הוא תרופה. בציניות המאפיינת אותו אמר: "מדובר בלימונדה, ולא בתרופה. אני ממליץ לכולם".

נסראללה והלימונדה, בנאום הקודם נסראללה והלימונדה, בנאום הקודם

מזכ"ל חיזבאללה התייחס בנאומו  גם לאירוע יום הנכבה שצוינו בישראל, ואמר: "צריך לחקור את אירועי יום הנכבה וגירוש הפליטים הפלסטינים. גם כיום מתרחשת נכבה, שבסיסה בתוכנית הציונית – אמריקנית. עלינו להתאחד נגד תכנית זו". בהתייחסותו של נסראללה לאירועים האקטואליים הוא מוכיח כי אין מדובר בנאום הקלטה שהוכן מראש.

נסראללה דיבר גם על המערכה הקשה בהרי קלמון שבגבול סוריה-לבנון, שם נלחמים אנשי חיזבאללה לצד צבא סוריה של הנשיא בשאר אסד, נגד המורדים הסונים. בניגוד לדיווחים על אבדות קשות בקרב חיזבאללה, טען נסראללה כי הם הצליחו להביס את המורדים. הוא הוסיף וציין כי הארגון ניתק את קווי האספקה לחמושים והאשים כי "כמה כלי תקשורת ערביים מנהלים מלחמה פסיכולוגית נגדנו".  

חלק נרחב מנאומו, עסק נסראללה בזירה הפנים-לבנונית, שהפכה לאחרונה לבעייתית מאוד: "יש להפריד בין צבא לבנון לחיזבאללה. אנחנו נלחמים במי שתוקף ערים לבנוניות, במי שצריך להיקרא טרוריסט ולא מהפכן. הגיע הזמן שהלבנונים יחושו בטוחים במקומותיהם".

תגיות:חסן נסראללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה