סלבס בהתחזקות

מגי טביבי שברה את הצום באולפן: "שהכל נהיה בדברו"

המגישה בחרה לשבור את צום י"ז בתמוז מול המצלמה – תוך קריאה לאחדות ולתפילה משותפת לחיילים והחטופים

אא

במהלך שידור מהדורת החדשות המרכזית בערוץ 14 שנערך אמש (ראשון), התרחש רגע מרגש ומיוחד. המגישה מגי טביבי סיימה את צום י"ז בתמוז בשידור חי והעבירה מסר של אחדות ותפילה.

בסיום המהדורה, לאחר שהסבירה לצופים את משמעות היום – תחילת תקופת האבל על חורבן בית המקדש – אמרה טביבי: "אנחנו בעיצומו של שבר, כמו אז – גם עכשיו. עם ישראל זקוק לריפוי, ובמיוחד בימים כאלה, אולי הגיע הזמן שנוריד את החומות".

היא בירכה "שהכל נהיה בדברו", שתתה מים לעיני המצלמה, וחברי הפאנל באולפן השיבו ב"אמן". תוך כדי, שיתפה את תחושותיה: "הצום הזה מבטא כאב עתיק, אבל גם תקווה. תקווה לשובם של החטופים, לתקומה פנימית ולניצחון צה"ל".

המעמד עורר תגובות נרגשות רבות ברשת. אין זו הפעם הראשונה שטביבי שוברת את הצום בשידור חי. היא עשתה זאת גם לפני קצת פחות משנה, בצאת צום תשעה באב.

תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים