חדשות בארץ

לחימה רחבה ברצועה, נכשל ניסיון לחסל את מח"ט חמאס ברפיח

כוחות צה"ל ממשיכים בפעילות רחבה בצפון ובמרכז הרצועה, והלחימה ברפיח מתרחבת במטרה להתקרב ללב העיר, לפי יעדים מודיעיניים. חיזבאללה שיגר רקטות אל יישובי הגליל ונגרם נזק למבנים

פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

הפלסטינים דיווחו היום (מוצאי שבת) על ניסיון של צה"ל לחסל אתמול ברפיח את מפקד חטיבת החמאס באזור, מוחמד שעבנה. זו הפעם השנייה שצה"ל מנסה לפגוע בו, לאחר שניסיון כושל קודם שארע בדצמבר האחרון.

כזכור, מתחילת התמרון הקרקעי בעזה חיסל צה"ל את מח"ט צפון הרצועה, מוחמד ע'נדור ואת מח"ט מחנות מרכז, איימן נוופל. מח"ט עזה, עז א דין חדד ומח"ט חאן יונס, ראפע סלאמה, לא חוסלו.

הפלסטינים דיווחו בנוסף כי צה"ל פועל בעוצמה בשכונת אל-פחורה ממערב למחנה ג'באליה, בשכונת שייח' רדואן צפונית לעיר עזה. כמו כן, צה"ל ביצע ירי ארטילרי לעבר שכונת אלדראג', זיתון, טל אל-הווא, רימל, אל-סברה ואזור שייח' עג'לין.

חיסולים בסוריה

המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, ארגון אופוזיציה למשטר אסד הפועל מלונדון, דיווח כי שני כלי רכב הותקפו באזור חומס שבמערב סוריה. בתקרית נהרגו פעילי חיזבאללה והתקיפה משויכת לישראל.

כמו כן, דווח כי קצין סורי בדרגת עקיד, המקבילה לאלוף בצה"ל, זהיר אל-נאיף, חוסל בפיצוץ מטען תופת במכוניתו בשכונת אל-מזה בדמשק. על פי הדיווח שימש כמקשר בין סוריה לאיראן.

נזק למבנים בצפון הארץ, כתוצאה משיגור רקטות מדרום לבנון

חיזבאללה שיגר במהלך סוף השבוע עשרות רקטות לעבר יישובים ומוצבי צה"ל בצפון הארץ. כתוצאה נגרם נזק כבד למספר בתים בישוב דוב"ב. נזק נגרם גם לבית בשתולה, שספג טיל נ"ט גם בעבר.

בתגובה, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מספר מבנים צבאיים של חיזבאללה במרחבים אל-עדייסא, יארון ומרווחין שבדרום לבנון. במהלך היום כוחות צה"ל ביצעו ירי ארטילרי להסרת איום במרחבים אל מטמורה, ואדי חמול, רשיא אל פוחר וא-צוונה.

כוחות יחידה 869 זיהו מוקדם יותר היום מחבלים נכנסים למבנה צבאי במרחב מרון א-ראס. זמן קצר לאחר הזיהוי, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו את המבנה בו שהו המחבלים, לצד מבנה צבאי נוסף של חיזבאללה במרחב מיס אל-ג'בל, בדרום לבנון.

תגיות:מלחמת חרבות ברזלחיסול בסוריהמח"ט חמאס ברפיח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה