בריאות ותזונה

גם לכם יש עיגולים שחורים מתחת לעיניים? זו הסיבה

אם לכם או לילדכם יש עיגולים כהים שמזכירים עיני דביבון, יש לכך סיבה טובה – אבל לא בטוח שאתם צריכים לדאוג

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

האם גם לכם או למישהו מבני משפחתכם יש עיגולים שחורים מתחת לעיניים? האם חשבתם פעם למה זה קורה, ושאלתם את עצמכם אם הסיבה היא רק תורשתית? ובכן, לעיגולים שחורים מתחת לעיניים יש כמה סיבות, שחלקן אמורות להדליק נורה אדומה.

אנשים רבים חושדים שעיגולים שחורים מתחת לעיניים מהווים סימני עייפות, אבל זו רק שמועה, שאינה נכונה. יש הרבה מאוד סיבות לכך, כשברוב המקרים אין סיבה לדאוג.

במקרים נדירים בלבד, הדבר עשוי להצביע על בעיה, ולכן חשוב מאוד לדעת מתי זה קורה. לפעמים, השקים השחורים אכן קשורים לחוסר שינה, אבל עם זאת, המומחים מסבירים כי הם מושפעים בעיקר מגנטיקה.

ד"ר סם היי סיפר לאתר קידספוט שהורים רבים ממהרים לרופא, אבל לא מבינים כי אין לילדיהם שום דבר חריג. "גנטיקה משחקת תפקיד מרכזי בפיתוח הטבעות הכהות. אם סבלת מ'עיני דביבון', יש סיכוי ממש טוב שגם הילדים שלכם יסבלו מזה. גנטיקה תיקשר גם לעור דק יותר, נמשים וכלי דם בולטים יותר באזור - מה שעלול להוביל לנוכחות של עיגולים כהים יותר".

לטענתו, בדרך כלל הרופא לא ימליץ לכם לעשות בדיקת דם, וחשד למחסור בברזל יחייב בדיקה בגלל סיבות אחרות. "עיגולים כהים הם סופר נפוצים לילדים, ולעיתים רחוקות מהווים סיבה לדאגה. ודאו שהילדים אוכלים תזונה מאוזנת ולוקחים בקבוק מים לבית הספר כל יום כדי להישאר עם לחות טובה. לוודא שהילדים ישנו לילה טוב זה חשוב, אבל שמירה על כל קדחת השחת או אלרגיות צפויה להועיל".

תגיות:עינייםבריאותחוסר שינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה