חדשות בארץ

"אני חרדי, שיתנצלו": אב שכול במתקפה על התוכנית 'ארץ נהדרת'

אב חרדי שכול נגד התוכנית ארץ נהדרת: "הקטע הזה לא היה במקום בכלל, ואני חושב שהם צריכים להתנצל"

אא

המערכונים הפוגעניים של 'ארץ נהדרת' ממשיכים להשתלח ללא רסן ולפגוע, הפעם באב השכול עדי שלום עדן, אביו של סמ"ר חיים מאיר עדן ז"ל שנפל בקרב ב-7 באוקטובר.

עדן, שהתראיין בתוכנית 'הפטריוטים', אמר כי יוצרי התוכנית ובפרט המערכון הפוגעני - צריכים להתנצל בפניו, אב חרדי מרחובות, על שבמערכון נאמר כי רק החילונים מתים. "שמעתי שנעשה איזה קטע ממש מזעזע בתוכנית 'ארץ נהדרת', שכאילו רק חילונים מתים, והחרדים נשארים בחיים. אז הקטע הזה פגע בי אישית", הסביר עדן למנחה ינון מגל. "אני אבא חרדי, אני אבא שכול. הקטע הזה לא היה במקום בכלל, ואני חושב שהם צריכים להתנצל על זה".

המערכון המדובר, ששודר לפני כשבועיים, הדגים קציני נפגעים שמגיעים לבית בבני ברק במקום לבית ברמת גן, בטעות. כשאדם חרדי פותח להם את הדלת, הוא מבין שהם טעו בכתובת, ומבקש מקציני הנפגעים למסור למשפחת החייל החילוני שנפל - כי "התפללנו עליו". 

כצפוי, המערכון הצליח לפגוע ברגשות של ציבור שלם, ועורר סערת תגובות ברשתות החברתיות. "כמה רוע ושנאה, איזו ירידה לתחתית", כתבה אחת המגיבות, תוך שהיא מצרה על תופעה בה צוחקים גם על השכול. "בושה למי שכותב את המערכונים ומי שמסכים לשדר את הגועל הזה", כתבה תגובה אחרת. גולשים רבים קראו להפסיק את הפילוג והשנאה בין המגזרים, ולהוריד את המערכונים הפוגעניים פעם אחת ולתמיד. 

 

תגיות:התנצלותחרדיםארץ נהדרתשכול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה