מעניין

חני נחמיאס: "אסור לנו לקבל את עסקת החטופים הנוכחית"

לאחר שטענה כי התפכחה בעקבות הטבח בדרום, השחקנית חני נחמיאס התייחסה לסוגיית החטופים: "בצורה שמציעים לנו עסקה, כרגע, ממה שאני קוראת, אסור לנו לקבל אותה"

ההפגנות להחזרת החטופים (צילום: מרים אלסטר/פלאש 90) חני נחמיאס (צילום: משה שי/פלאש 90)ההפגנות להחזרת החטופים (צילום: מרים אלסטר/פלאש 90) חני נחמיאס (צילום: משה שי/פלאש 90)
אא

השחקנית חני נחמיאס עלתה לאחרונה לכותרות, לאחר שאמרה כי התפכחה מאז אירועי הטבח ב-7 באוקטובר. ביום שישי האחרון, שוב הצליחה לעורר גלים כשאמרה כי היא מתנגדת לעסקת החטופים שנידונה בימים אלה.

"אני באמת מתפללת שמה שהבטיחו לנו בחדשות, גם ראש הממשלה וגם שר הביטחון, שזה עד הסוף ולא יהיה חמאסטאן", אמרה נחמיאס. "הם צריכים להוכיח שהפעם למילים שלהם יש משמעות".

כשנשאלה האם יש ללכת עד הסוף, גם אם זה מגיע על חשבון החטופים, ענתה:  "אני מפחדת לענות על השאלה שלך, כי אני יודעת מה אני חושבת ואני יודעת שלא כולם ישמחו לשמוע את זה. אבל בצורה שמציעים לנו עסקה, כרגע, ממה שאני קוראת, אסור לנו לקבל אותה".   

לפני מספר ימים, התראיינה נחמיאס ל"גלי ישראל" ואמרה כי אירועי ה-7 באוקטובר גרמו לה להתפכח: "הסכמי שלום מפונפנים הם ניירות שבדרך כלל זורקים לפח - זה מה שהם שווים", אמרה. "אני הייתי הכי בעד דו קיום, חיבקתי את הרעיון הזה ואפילו הלכתי לטקס יום הזיכרון המשותף עם הפלסטינים. ראיתי אנשים מכפר עזה שקיימו הלכה למעשה את הדו קיום יום יום, העסיקו עזתים ותמכו במשפחות שלהם".

"כששמעתי שקרובי משפחתו של הנייה מקבלים בבתי חולים בישראל טיפולים מצילי חיים - התפלצתי. היום אני מאמינה שבמזרח התיכון צריך לדבר ערבית. החטופים שלנו לא קיבלו תרופות! אין לנו שום אינדיקציה שמישהו אפילו ראה אותם, למעט סינוואר הזבל שבעצמו קיבל כאן בישראל טיפולים מצילי חיים. עד מתי נמשיך להיות נאורים וטיפשים?".

תגיות:חני נחמיאסחדשות בארץעסקת החטופים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה