חם ברשת

השרה מאי גולן: "גאה ביהדות שלי, לא אפחד לקיים מצוות"

השרה שערכה הפרשת חלה ספגה ביקורת ברשת והגיבה: "הפרשת חלה היא לא 'מנהג פגאני', אלא מצווה מפורשת מהתורה הקדושה"

בעיגול מאי גולן (צילומים: יונתן סינדל / פלאש 90, shutterstock)בעיגול מאי גולן (צילומים: יונתן סינדל / פלאש 90, shutterstock)
אא

"בישראל של 2024 יהודים לא יפחדו לקיים מצוות. גם אם אקבל עוד מאות תגובות חולניות נוספות משונאי יהדות ומסורת ישראל זה לא ירתיע אותי, בדיוק להיפך. השנאה התהומית של גורמים בשמאל לכל סממן ומנהג יהודי היא בלתי נתפסת". כך אמרה אמש (שני) השרה מאי גולן, אחרי שספגה ביקורת ברשת בעקבות טקס הפרשת חלה בו השתתפה. "לתומי, חשבתי שלאחר הטבח אותם גורמי יצר הרע בדמות אנוש יחשבו מסלול מחדש ויפנימו סוף כל סוף שמדינת ישראל היא מדינה יהודית, אך הם מעדיפים להמשיך בשנאת האחים המפלגת", הוסיפה.

גולן התייחסה לעובדה שהחליטה לערוך פרשת חלה ואמרה: "הפרשת חלה היא לא 'מנהג פגאני', אלא מצווה מפורשת מהתורה הקדושה, שהיא מקור הכוח של עם ישראל ואבן היסוד של העולם כולו. אני גאה ביהדות שלי, ולא אתנצל על העובדה שאני מאמינה בקב"ה ומייצגת גם את ציבור שומרי המסורת במדינת ישראל".

מטרת הפרשת החלה הייתה מיוחדת - למען הלוחמים, הפצועים והשבויים בעזה. גולן שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה, בה היא נראית עטופה במטפחת ומדליקה נרות כחלק מהאירוע. "אין כוח חזק יותר בעולם מעם הנצח שלא מפחד מדרך ארוכה", כתבה.

באופן מפתיע, למרות שמדובר בטקס לכבוד החיילים והחטופים, גולן חטפה מהרשת וחלק מהתגובות היו אכזריות ומבזות במיוחד. היא השיבה לאותם גולשים וכתבה: "התרגלתי בשנים האחרונות להשמצות ורעל שמופץ נגדי, אך לא אשתוק כשמבזים את היהדות ואת הציבור העצום של שומרי המסורת בישראל".

תגיות:התחזקותמאי גולן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה