חם ברשת

"בגלל חמאס: ככה נראה רחוב ראשי בעזה לפני הטבח והיום"

פעיל ההסברה יוסף חדאד הסביר לעוקביו "מה יקרה למי שמנסה להשמיד את מדינת ישראל". בהמשך הזהיר את תושבי כל העולם: "אתם צריכים להבין רק דבר אחד: אם אתם חושבים שחמאס עומד לעצור בישראל, תסמכו עליי כשאני אומר לכם שאתם הבאים בתור"

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

"ככה נראה אחד הרחובות הראשיים בעזה לפני הטבח והיום". כך כתב פעיל ההסברה יוסף חדאד בפוסט שפרסם בסוף השבוע, בו הוא מציג תמונה של רחוב הומה אדם, כשלצדו תמונה של מה שנשאר ממנו. חדאד כתב: "מי שמנסה להשמיד את מדינת ישראל לא רק שלא יצליח אלא גם יקבל את ההרס והחורבן אצלו... ועזה נראית ככה היום אך ורק בגלל חמאס".

חדאד שוהה בימים האחרונים בארצות הברית. "1,400 דגלים בבוורלי הילס מייצגים את קורבנות הטבח של חמאס, וחשוב לי להעביר לעולם מכאן מסר חשוב!", הוסיף כשהדגלים מתנוססים לצדו במיצג שנערך למען ישראל. "כפי שאתם רואים יש כאן המון דגלים, אבל אני רוצה להראות לכם משהו מאוד מאוד חשוב. תראו, יש כאן דגלים מכל כך הרבה מדינות אחרות. יש דגלים מארה"ב, תאילנד, רוסיה, ארגנטינה ואפילו דרום אפריקה שתבעה את ישראל על רצח עם. אכפת להם כל כך מחמאס, אבל לא אכפת להם מהאזרחים שלהם שנרצחו על ידי חמאס. הם אלה שמבצעים רצח עם. לא ישראל. לא צה"ל. תראו את זה, דגלים מכל העולם. זה מה שחמאס עשה. אתם צריכים להבין רק דבר אחד. אם אתם חושבים שחמאס עומד לעצור בישראל, תסמכו עליי כשאני אומר לכם שאתם הבאים בתור. תראו כמה אנשים מכמה מדינות הם רצחו".

את סוף השבוע הקדיש חדאד כהרגלו ללוחמים שנפלו. "מרוב שיש כל כך הרבה נופלים גיבורים במלחמה, אנחנו לא זוכים להכיר את הסיפור של כל אחד מהם. הפעם אני רוצה לספר על רס"ן טל כהן ז"ל", כתב. "טל היה לוחם סיירת מטכ"ל, בן 30 מגני טל, נשוי עם שלושה ילדים. בשבת ה-7 באוקטובר כששמע מה קורה בדרום, הוא לא חיכה אפילו שיקראו לו, עלה על מדים ומיהר לרדת לאזור מתקפת הטרור. הוא הגיע לכפר עזה ויחד עם חבריו נלחם שם בגבורה מול המחבלים הרבים שפלשו לקיבוץ וטבחו בתושבים עד שנפל במהלך הלחימה. שלושת ילדיו יגדלו בלי אבא, כולנו איבדנו אדם יקר, לוחם ומפקד נערץ וגיבור אמיתי. יהי זכרו ברוך".

עוד הוא כתב על רס"ן פואז חוסיין: "קצין הגששים הבדואי שהוא גם אבא ל-3 ילדים קפץ במיוחד מהצפון לדרום באותה שבת כדי להילחם שם. הוא נלחם בגבורה והצליח לחסל מחבלים רבים וגם כשנפגע מכדור המשיך להילחם. נגמרה לו התחמושת והוא לקח מפצועים וחיילים שפגש בדרך. בקרב בקיבוץ חולית פאוז נפצע קשה וכבר שמע את המחבלים מתכננים לחטוף אותו. הוא כבר הכניס את הקנה לפה כדי לא לתת להם את האפשרות לחטוף אותו חי. ובזמן הזה הוא חייך. ולמה? ככה הוא סיפר: 'כי הילדים יגלו שאבא שלהם גיבור. אני עשיתי משהו גדול למען ביטחונה של מדינת ישראל, למען עם ישראל. זה מה שאני חשבתי עליו, כי זה התפקיד שלנו כלוחמים בצבא, לזה אני חונכתי - ליום פקודה, ליום שיצטרכו אותי אני אהיה, אני זכיתי להיות. אני לא אתן להם את התענוג לחטוף אותי, אם ייקחו אותי ייקחו אותי מת'.

"ברגע האחרון כוח צה"ל הגיע לשם והצליח לפגוע במחבלים ובחסות האש הכבדה לפנות את פאוז. המלחמה שלו לא הסתיימה ומאז עבר שיקום מורכב אבל פאוז חי והוא חזק והוא גיבור והוא סמל לשותפות. וואלה כמה אני גאה בו, כמה כולם גאים בך גיבור ישראל".

תגיות:עזהחמאסיוסף חדאד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה