חדשות בארץ

ההרוגה מכפר יובל בראיון לפני 5 שנים: "הבית שלי הוא הכי מטווח, רואים אותו מלבנון"

מירה איילון הי"ד, שנהרגה אתמול מירי נ"ט יחד עם בנה ברק איילון הי"ד בביתם שבכפר יובל, סיפרה בראיון לפני 5 שנים על החשש מהחיזבאללה ומהחפירות תחת ביתה

גבול לבנון. Photo by Ayal Margolin/Flash90. בעיגול הקטן: מירה איילון ז"ל גבול לבנון. Photo by Ayal Margolin/Flash90. בעיגול הקטן: מירה איילון ז"ל
אא

מירה איילון הי"ד (76) ובנה ברק הי"ד (45) נהרגו אתמול (ראשון) בביתם שבכפר יובל עקב פגיעת נ"ט ששוגר מלבנון על ידי ארגון חיזבאללה. ברק היה חבר בכיתת הכוננות של המושב והוכר כחלל צה"ל. בראיון שקיימה לפני 5 שנים עם חדשות 12, הביעה מירה חשש מחפירת מנהרות מתחת לביתה, שספג אתמול את הפגיעה הקטלנית.

מירה סיפרה בראיון כי ישבה בסלון ביתה ושמעה מכשיר חשמלי מתחת לבית, שלא הצליחה לזהות. היא גם הוסיפה כי "הבית שלי הכי מטווח, רואים אותו מלבנון".

לפני כחודש שוחחה מירה עם מעריב ואמרה כי משפחתה לא התפנתה עם שאר התושבים. ״כבר שנים שיש לנו משק של עופות פטם לפני שיווק, מדובר ב-32 אלף עופות. למרות שקיבלנו צו פינוי מהיישוב - בעלי לא יכול להתפנות ולהפסיק לעבוד ולטפל בעופות. אין מישהו אחר שיעשה זאת במקומו", אמרה. 

אליהו בן ה-74, אב המשפחה, נותר לבדו לטפל במשק, למרות בעיות בריאותיות מהן סובל, משום ששלושה עובדים זרים שסייעו לו חזרו לתאילנד עם פרוץ המלחמה.

הפגיעה הקטלנית אתמול בבית משפחת איילון, קרוב לגבול, גבה כאמור את חייהם של מירה ובנה ברק. מירה פונתה תחילה לבית החולים במצב קשה ולאחר מכן נקבע מותה. טרם הירי, הגיע ברק לאכול ארוחת צהריים עם הוריו כשלפתע נורה טיל נ"ט ופגע במבנה.

מושב כפר יובל נמצא במרחק של כמה מאות מטרים מהגבול עם לבנון. עם זאת, הירי אתמול בוצע מכפר עדייסה, שנמצא במרחק אווירי של 6 ק"מ. הפגיעה הקשה ממחישה את הסכנה של ירי נ"ט על יישובים שאינם סמוכים לגבול. צה"ל מסר אמש כי תקף יעדים של חיזבאללה בצפון בעקבות התקרית.

תגיות:כפר יובלחרבות ברזלחיזבאללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה