חדשות עולם הילדים

גם אתם יכולים לצייר פרצופים והבעות בקלות, וב-15 ₪ בלבד!

רק בעולם הילדים נהנים ממבחר ענק של חוגים בשלל תחומים מעשירים, כאשר הכל זמין עבורכם לצפייה בפלטפורמה דיגיטלית מסודרת, מפוקחת ונוחה, מבלי לצאת מהבית

אא

אם תתבקשו לצייר פרצוף, ניתן להניח שתצליחו לבצע את המשימה בלי כל בעיה, ותציירו את הפרצוף המחייך הנפוץ שכולנו למדנו לצייר עוד בגן: פרצוף שמורכב מעיגול, שתי נקודות לעיניים, קו אחד לאף וקו מעוגל של הפה.

אבל מה אם תתבקשו לצייר גם הבעות פנים נוספות, כמו למשל: הבעה שמחה, כועסת או נבוכה? האם תדעו לצייר גם אותם? מסתבר שרוב האנשים לא מתקשים במיוחד עם ציור של סמיילי מחייך, אבל הרבה פחות מהם יודעים איך לצייר פרצוף מבוהל, למשל.

בחוג הציור עם חננאל תורגמן תלמדו את כל השלבים בציורי פנים, החל מהבסיס, דרך ההיכרות עם חלקי הפנים השונים ועד לטיפים של מקצוענים לציור הבעות בקלות. הכל דרך צפייה קלה ונוחה באתר עולם הילדים, שהוא למעשה פלטפורמה דיגיטלית ייחודית מבית הידברות, שכוללת אלפי סרטים וסדרות ברוח היהדות, עשרות קומיקסים לקריאה חופשית, חוגים במגוון אדיר של תחומי עניין, מאות משחקי מחשב מחכימים ומעשירים, וכמובן: כניסה אוטומטית לכל הגרלות עולם הילדים.

באמצעות המגוון הענק של חוגים ותכנים מעשירים לילדים שבאתר, מובטחות לילדיכם שעות רבות של תעסוקה והנאה. לדברי הילדים של משפחת ל' מעפולה: "מאז שההורים עשו לנו מנוי אנחנו ממש נהנים, הם עשו לנו מבצע - מי שעוזר לאמא יוכל לשחק ב'עולם הילדים'. מאז אנחנו תמיד בתחרות מי יעזור הכי הרבה לאמא…".

בדרך זו כולם מרוויחים: הילדים שלומדים דברים חדשים, ואתם ההורים שנהנים מהשקט ומתחושת הביטחון שהם מרחיבים אופקים, מפתחים כישורים חשובים ונהנים מחוויית צפייה איכותית ושמורה.

מהיום תוכלו להצטרף למשפחת המנויים של עולם הילדים ב-15 ש"ח בלבד לחודש הראשון ו-35 ש"ח מהחודש השני (ללא התחייבות, ניתן לבטל בכל עת), וכך לדעת שהילדים שלכם בידיים טובות באמצעות פלטפורמה ייחודית שמעניקה להם מסגרת חינוכית תומכת, והכל ישירות מהבית.


הצטרפו עכשיו לעולם הילדים, ותיהנו מתוכן מעשיר ומהנה לכל ילדי המשפחה >>

תגיות:עולם הילדיםחוג ציור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה