חדשות בארץ

רופא שיניים מהצפון מואשם בהעברת כספים לחמאס

הבוקר (ג') הוגש כתב אישום נגד מאלכ חטיב - רופא שיניים מכפר כנא שבצפון, החשוד בהעברת 170,000 ש"ח לחמאס

אא

מאלכ חטיב (31) רופא שיניים מכפר כנא שבצפון, הואשם הבוקר (ג') בסוללת עבירות, כשהמרכזית בהן - העברת כ-170,000 ש"ח לפעילי ארגון חמאס,  השוהים ברמאללה. 

עד כה מסרב חטיב להודות בהאשמות המיוחסות לו וטוען כי אין לו קשר עם חמאס, ואין לו מושג מדוע מופנות ההאשמות הללו כלפיו. "לא היה לי מגע עם החמאס, ואני לא יודע מאיפה המציאו את הדברים הללו", אמר הבוקר, בבית המשפט. בשלב זה נבדקות האשמות נוספות נגדו: קשירת קשר עם סוכן זר, הסעת שוהים בלתי חוקיים בארץ, העלמות מס ועוד. 

מאלכ חטיב בבית המשפטמאלכ חטיב בבית המשפט

מעצרו של חטיב בוצע כשהיה בדרכו להעברת סכום הכסף הגדול לרמאללה, בכבישי יהודה ושומרון. בחקירתו על ידי השב"כ והיחידה המרכזית של משטרת מחוז צפון - הכחיש את הטענות לפיהן הוא משתף פעולה עם גורמים מארגון הטרור ואף תומך בפעילותם. גם עורך דינו של חטיב ואביו, ג'מיל חטיב, מיהרו לתמוך בגרסתו ולדחות מכל וכל את האישומים החמורים שמיוחסים לו. "זה תיק מנופח", אמר ג'מיל בתקיפות, "בני רופא שיניים מצליח וכולם מכירים אותו. הוא בסך הכל היה מעביר כסף למשפחות של תושבי השטחים שעובדים בישראל, ולא לחמאס. נכון שהמשטרה הזהירה אותו וביקשה ממנו שלא להמשיך בהעברת כספים לשטחים, אבל הוא המשיך לעשות זאת כי היה בטוח שזאת לא עבירה על החוק".

תגיות:חדשות בארץערביםארגון חמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה