חם ברשת

עידן עמדי ואיציק כהן ב"פוסט מלחמה": "אין מידתיות בקרב עם חיות אדם"

הזמר והשחקן עידן עמדי בפוסט מהמילואים לעוקביו: "אני יודע על מה אני נלחם, זה ברור לי היום יותר מתמיד. על הרגע היפה הזה בבוקר שיעלי שלי שותה שוקו ועוזרת לי לסחוט לימון". השחקן איציק כהן: "חמאס זה דאעש"

  • א' חשון התשפ"ד
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

הזמר והשחקן עידן עמדי גויס בצו 8 למלחמה. מי ששיחק בסדרות כאיש מוסד, נמצא כעת בלב הדרמה – מלחמה בגבול עם האויב. "אל תשאלו אותנו אם קר לנו, אם ישנו בלילה ואם יש לנו מה לאכול. כל אלו לא רלוונטים כרגע, כל אלו שאלות של העולם של אתמול", כתב עמדי לעוקביו בפוסט מהמלחמה. "אני יודע על מה אני נלחם, זה ברור לי היום יותר מתמיד. על הרגע היפה הזה בבוקר שיעלי שלי שותה שוקו ועוזרת לי לסחוט לימון. על החיים, על תחושת החיות. למדנו בדרך הקשה ביותר, לא בפעם הראשונה, שגורלנו בידינו".

עמדי הוסיף: "אם קולי נשמע למרחק ומגיע לחדרים שם בקריה, תדעו שאנחנו לא נהיה מוכנים לעצור, אין מידתיות בקרב עם חיות אדם. למדנו בדרך הקשה ביותר, לא בפעם הראשונה, שגורלנו בידינו. לחבריי, אחיי ואחיותיי שנלחמים כרגע בכל חזית שהיא, אין אנשים טובים מכם. אין גאווה גדולה מכם. זכיתי לעמוד לצדכם".

השחקן איציק כהן, ששיחק עם עמדי בסדרה "פאודה", פנה לעוקביו ברחבי העולם וסיפר על הטבח של ה-7 באוקטובר. "שלום חברים, מה שלומכם כל מעריצי 'פאודה' ברחבי העולם. בימים האחרונים אני שומע הרבה פייק ניוז לגבי מה שקרה כאן בישראל ב-7 באוקטובר. ואני רוצה להבהיר דבר אחד - האירועים המזוויעים האלה באמת קרו, זה לא פייק ניוז, אלו עובדות.

"צעירים וצעירות נורו למוות בפסטיבל מוזיקה. משפחות שלמות נשרפו בעודן בחיים בביתן", הוסיף כהן. "יותר ממאה אזרחים נחטפו לרצועת עזה, כולל נשים, ילדים וזקנים. הסיפורים הטרגיים האלה אינם בדיה. זו המציאות שלנו. אל תטעו - חמאס אינם לוחמי חופש. הם טרוריסטים, שכל מטרתם היא להשמיד את ישראל ולהרוג יהודים ברחבי העולם.

"אני יודע שהזוועות הללו נשמעות כמשהו שלא ניתן לתאר. אבל אלו העובדות. בזמנים כאלה אני מבקש מכם להיות עירניים ולא להפיץ מידע מוטעה. זיכרו, לטרור הזה יש רק כתובת אחת - חמאס. חמאס זה דאעש".

תגיות:איציק כהןעידן עמדימלחמת חרבות ברזלהסברה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה