יהודה אייזיקוביץ

שפל בלתי יאומן: תראו את מי מאשימים במתקפה של חמאס

עולם שלם הגיב בזעזוע מול הזוועות המחרידות שבוצעו על ידי החמאס, אולם דווקא אנשי אקדמיה באוניברסיטאות הנחשבות ביותר תומכים בלי בושה ברוצחים השפלים ומאשימים את ישראל באחריות למתקפת הטרור. אקדמיה של מעוותי שכל חסרי מוסריות

אא

35 ארגוני סטודנטים באוניברסיטת הרווארד היוקרתית בארצות הברית חתמו על הצהרה משותפת, המאשימה את ישראל במתקפת הטרור של חמאס. כן, קראתם נכון – ישראל היא האשמה במתקפת הטרור הגדולה והאכזרית שידע העולם בעשורים האחרונים!

על פי ההצהרה שפרסמו ארגונים אלו, בהם גם איגוד יהודי פרוגרסיבי ושלוחת ארגון זכויות האדם אמנסטי, "אנחנו תולים במשטר הישראלי את האחריות המלאה לכל האלימות המתרחשת כעת". בהצהרה התייחסו הארגונים גם לתקיפות הישראליות ברצועת עזה, וכתבו כי "מעשי הטבח בעזה כבר החלו. לפלסטינים בעזה אין מקלטים למחסה ואין לאן לברוח. בימים הקרובים ייאלצו הפלסטינים לשאת במלוא נטל האלימות של ישראל. הם אף קראו "לקהילת הרווארד לפעול כדי לעצור את ההשמדה המתמשכת של הפלסטינים. הימים הקרובים ידרשו עמדה נחרצת נגד תגמול קולוניאלי".

ההצהרה ההזויה הזאת של ארגוני הסטודנטים מצטרפת להתבטאות חמורה לא פחות של פרופסור לורנס טרייב מהפקולטה למשפטים של הרווארד. שעות ספורות לאחר תחילת מתקפת הפתע של חמאס על ישראל, צייץ טרייב ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) כי מדובר בניסיון של ראש הממשלה בנימין נתניהו להסיח את הדעת ממשפטו. טרייב אומנם חזר בו ונאלץ להתנצל, לאחר שספג ביקורת מעמיתיו באקדמיה שמחו על הטענות ה"לא מושכלות" כלשונם האקדמית המעודנת.

גם במוסדות אקדמיים מובילים אחרים ברחבי ארצות הברית נשמעו בימים האחרונים קריאות תמיכה בארגון המרצחים חמאס. באוניברסיטת ייל שבקונטיקט, אגודת הסטודנטים הפרו-פלסטינית ערכה מול בניין העירייה של ניו הייבן עצרת סולידריות עם "ההתנגדות הפלסטינית נגד דיכוי קולוניאלי אלים של מתנחלים".

מטעם אגודת הסטודנטים בייל נמסר: "אנחנו מתאבלים על האובדן הטרגי של חיי אזרחים, ועל כך אנו מטילים את האחריות על המשטר הציוני". עצרת סולידריות אנטי-ישראלית של סטודנטים נערכה גם באוניברסיטת פנסילבניה היוקרתית. סטודנטים באוניברסיטת העיר ניו יורק (CUNY) לקחו חלק מרכזי בארגון עצרת דומה בטיימס סקוור, בהשתתפות מאות בני אדם.

באמת שאי אפשר להבין איך אנשים שפויים מסוגלים בכלל להשוות בין מחבלים נפשעים – שרצחו מתוך שנאה מטורפת ובאכזריות בלתי נתפסת תינוקות, ילדים, נשים וזקנים – לבין פעילות צה"ל שנועדה אך ורק לשמור על חייהם של אזרחי ישראל. הפער העצום בין הצדדים גלוי וידוע לכל מתבונן גם בימים של שגרה, אולם הוא מתחדד שבעתיים בימים אלו, כאשר גם בשעה קשה ונוראה זאת ישראל מאפשרת לתושבי עזה להימלט לאזור בטוח כדי לצמצם עד כמה שניתן את הפגיעה במי שמוגדרים כ"לא מעורבים", בעוד החמאס מונע זאת מתושבי עזה על מנת שישמשו כמגינים אנושיים עבור המחבלים.

התמיכה ההזויה הזאת לא באה רק מהמון העם הנבערים והמוסתים, אלא דווקא מסטודנטים ואנשי אקדמיה שנחשבים לאנשים המשכילים ביותר. מה שמעורר שאלות קשות על מידת המוסריות שניתן לייחס לאנשי אקדמיה רק בשל המעמד הנכבד לו הם זוכים.

בל נשכח: ארגוני הסטודנטים באוניברסיטאות בארצות הברית זוכים לחופש אקדמי, ללא התערבות ההנהלות של המוסדות החינוכיים. עבור מוסדות אלה, ערך חופש הביטוי של אנשי האקדמיה גבוה יותר מערכם של חיי בני אדם שעלולים להירצח בשל התמיכה הבלתי מסויגת במעשיהם של הרוצחים הנתעבים.  

הטבח הנוראי שהתחולל בארצנו חשף לעין כל את הקבוצה האפלה ביותר שקיימת במין האנושי – לא רק את הרוצחים השפלים חסרי הלב, לובשי השחורים ונושאי הרובים, אלא גם את אלו המגיעים מהאקדמיה, לובשי החליפות המעוצבות ונושאי הנאומים הנמלצים בשפה גבוהה. אלה וגם אלה משתייכים לאותה קבוצה של חיות מפלצתיות חסרות לב.

תגיות:מלחמהחמאסארה"ביהודה אייזיקוביץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה