חדשות בארץ

מחופשים ל"רפובליקת בננות": פעילי ימין הפגינו מול ביתה של נשיאת העליון

"בוקר טוב, אסתי המלכה", צעקו פעילי הימין לעברה של אסתר חיות. הם טוענים כי שופטי בג"ץ הפכו את ישראל מ"דמוקרטיה תוססת" ל"רפובליקת בננות" והביאו ארגזים עם מאות בננות

(צילום: שיר תורם / פלאש 90)(צילום: שיר תורם / פלאש 90)
אא

"בוקר טוב, אסתי המלכה": כך קראו פעילי ימין שהגיעו הבוקר (רביעי) מחופשים ל"משמר רפובליקת הבננות של בג"ץ" להפגנה מול ביתה של נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות. הפעילים הגיעו עם ארגזים ובהם מאות בננות.

לטענת הפעילים, מאחר ובית המשפט העליון החליט לקחת את הסמכות לדון בחוקי יסוד, ההפיכה הושלמה. הם טוענים כי שופטי בג"ץ הפכו את ישראל מ"דמוקרטיה תוססת" ל"רפובליקת בננות".

מתנועת "אם תרצו" נמסר: "אנו קוראים לציבור הרחב להגיע מחר בערב למחות מול ביתה של נשיאת רפובליקת הבננות של בג"ץ. לא ייתכן שהנשיאה חיות ושאר הרכב השופטים יפעלו בניגוד לחוק וידונו ללא סמכות בחוקי יסוד. זו מציאות שהופכת את ישראל הלכה למעשה לרפובליקת בננות הנשלטת בידי 15 קיסרים. על הנשיאה ושאר השופטים להודיע שבכוונתם לדחות את העתירות".

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים