בריאות ותזונה

רופאה ישראלית קובעת: זו הסיבה שאסור לצרוך קפה ואלכוהול ולהגביר צריכת מלח - בזמן סטרס

רופאה ישראלית בשם ד"ר דלית דרימן מסבירה ממה עלינו להימנע בזמן שהגוף סובל מסטרס, ואין ספק שהיא מחדשת לכולנו כמה דברים שלא ידענו

אא

 

סובלים מסטרס שמוביל ל'נפילות' בלחץ הדם? ד"ר דלית דרימן, רופאה מומחית ברפואת משפחה, חולקת שלושה טיפים תזונתיים שטובים להתמודדות עם הבעיה - אחד מהם, תאמינו  או לא, מעודד צריכת מלח. 

אמנם לא הרבה, אבל עדיין - מסתבר שיש מצבים שבהם תעשו טובה לגוף אם תתנו לו מלח, ולדבריה רצוי עם כוס מים, מיד בקימת הבוקר. ולא רק בסטרס על רקע נפשי הטיפים הללו מטפלים כי אם גם בסטרס פיזי שגורם לחוסר שינה, חוסר ריכוז, חוסר איזון של רמות הסוכר בדם, זיהומים ודלקות. לדברי ד"ר דרימן, אם תתמידו בשלושת הטיפים הללו, הם יעזרו לכם לצלוח הן את הסטרס הפיזי והן את הסטרס הנפשי. 

הטיפ הראשון שלה הוא לאנשים שבעקבות לחץ ממושך מפתחים נפילות בלחץ הדם. להם ממליצה דרימן להימנע מאכילת מזונות שמכילים רמות גבוהות של אשלגן שמוריד את לחץ הדם כדוגמת בננות, בטטות, תפוחי אדמה, צימוקים ועוד. 

הטיפ השני גם הוא מיועד לאנשים עם נפילת לחץ דם. "מומלץ להמליח את המזון שלכם ולהתחיל את היום עם כוס מים שבה חצי כפית מלח", היא אומרת בסרטון שבו היא חולקת את שלושת הטיפים הללו. 

הטיפ השלישי הוא להימנע מקפאין ואלכוהול במצבים של לחץ פיזי ונפשי. "הקפאין הוא ממריץ שבזמן סטרס יוצר עוד לחץ על הגוף שלכם, ולכן רצוי להימנע ממנו", היא מסבירה. "מה שהאלכוהול עושה זה שהוא גורם לעומס על הכבד, והבעיה היא שהכבד הרבה פעמים כבר מלכתחילה לא מתפקד כמו שצריך במצבים של לחץ ומומלץ להימנע משניהם".

תגיות:אלכוהולסטרססכנהקפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה