חדשות בארץ

השדרן השמאלני מחשב מסלול מחדש: "עברתי תהליך של בחינת סט הערכים שלי"

השדרן והמרצה בועז כהן התראיין הבוקר לתוכנית רדיו שבה סיפר על ביטולי הרצאות שהיו לו, ככל הנראה בגלל שסט הערכים שלו כשמאלני - השתנה

אא

עד כמה המתנגדים לרפורמה המשפטית מרחיקים לכת? בועז כהן, שדרן רדיו ומרצה, מוסר הרצאות בכל רחבי הארץ כבר משנת 2011 אלא שלאחרונה ספג מספר רב של ביטולי הרצאות, לדבריו משום שלא יצא נגד הרפורמה המשפטית קבל עם ועדה. 

"מזה הרבה שנים, מאז 2011, אני מרצה פעם בשנה לשלוש קבוצות של עצמאים אקדמאים מהצפון, והשנה כהרגלנו, דיברתי איתם ביולי והם אמרו לי שלא ירצו שארצה בפנים כי הם לא מאושרים מהדעות הקיצוניות שלי".

לדבריו, ה'ניגון' יוצא הדופן הזה התחיל בזמן הקורונה. 

"עכשיו הם אמרו שהם לא רואים תמונות שלי בקפלן, ומבינים שאני תומך בהפיכה המשטרית. זכותם", אמר בתוכניתם של אראל סג"ל ודוד ורטהיים ברדיו 103FM. "מבחינת הסוגיה החוקית, מאחר ומדובר באנשים שאני מכיר, אין פה את העניין המשפטי. אני מאוד מצטער על הסיטואציה שנוצרה. תמיד האמנתי בסובלנות".

עוד התבטא כהן ודיבר על התיוגים שמתרחשים בזמן זה לנגד עינינו. "זו תקופה של תיוגים מאוד אוטומטיים. אם אני מתנגד לתו הירוק, אני מתנגד לחיסונים. אם אני לא מפגין בקפלן אני בעד ההפיכה המשטרית. כל דבר הופך להיות תיוג מאוד מוזר".

עוד סיפר כהן על התקופה שאותם אנשים השתתפו עמו, כשהלך להפגין כאיש שמאל בבלפור. "הם היו איתי כתף אל כתף בהפגנות האלה ואני יכול להבין אותם", הוא אומר אך עם זאת - מסייג. "קרה לי משהו בשלוש השנים האחרונות. עברתי תהליך של בחינת סט הערכים שלי, של השמאל. והשליחות שלקחתי על עצמי היא של סובלנות", הוא מסכם. 

תגיות:הרפורמה המשפטיתבועז כהן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה