נטורופתיה ורפואה טבעית

מדוע מי הברז היום בריאים פחות מהמים ששתינו בעבר?

מה ההבדל בין "מים חיים" לבין המים שאנו שותים בדרך כלל, ומה מומלץ לשתות?

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בעולם מקדם, כל האנושות צרכה מים טבעיים מבארות, מעיינות, נחלים או בריכות לאגירת מי גשמים וכדומה. מי שצרך בעבר "מים חיים" – מים שזורמים בטבע, בעצם קיבל מים מטוהרים ע"י ערבול של אוויר פנימה, מפגש עם האדמה, הסלעים, הצומח והחי – שכל אלו ממלאים את המים בחיות (ויטליות). אחד היתרונות של "מים חיים" הוא חומציות נמוכה (מים בסיסיים יותר עם יתרונות בריאותיים רבים). ישנן עדויות על כך שמקלחת ישירה ממים כאלה (מפל מים חיים) מעניקה לגוף ולנפש חיות ורעננות באופן מידי.

בנוסף לצריכת איכות מים נפלאה בימים מקדם, במקומות מסוימים היו מרתיחים את המים בגלל הימצאות מיקרואורגניזמים, ומסננים אותם עם בד כותנה צפוף בכדי לסנן תולעים, חול, אבק וכדומה. אז כפי שרואים בעבר, מקורות המים היו "מים חיים", וגם מים הנקיים ממזהמים שונים שיש בטבע כיום, כמו: פיח ושפכים ממפעלי תעשיות, דלק וריסוסים ממטוסים, עשן מתחבורה וכו'.

לצערנו, כיום המים בטבע אינם שומרים עוד על איכותם כפי שהייתה לפני שנים רבות, עקב זיהום הסביבה על ידי האדם. המים בברזים אף רחוקים עוד יותר מלהיות "מים חיים", וזאת בגלל אופן השינוע שלהם בצינורות. רבים כיום שותים מים "עומדים" מהברז או ממכשירי סינון ביתיים, כאשר צריך להבין כי תנועת המים שם נבלמה, ולכן הם מאבדים את איכותם, מתעפשים, מפתחים פעילות בקטריאלית וראויים פחות לשתייה ולבישול. זאת ועוד, כיום ישנם מי ים מותפלים שמגיעים לחלק מהבתים בארץ, ויש להם חסרונות משל עצמם.

הבשורה הטובה היא כי פותחו 2 שיטות נפלאות ופשוטות לשתיית מים איכותיים:

1. "אוסמוזה הפוכה" היא שיטה נפלאה להוצאת כל מומסי המים השונים, חוץ ממולקולת המים עצמה, H2O. ומה עם המינרלים? בסינון הזה יש מינרליזטור שמחזיר מינרלים מסוימים חזרה לתוך המים, כמו למשל אשלגן, סידן ומגנזיום (ניתן לסמוך על קבלת מינרלים שחיוניים לנו מהמזון ולאו דווקא מהמים).

2. שיטה להשבחת והחייאת המים, כמו בטבע, באמצעות מגנטים מסתובבים ועוד.

שתי השיטות הנ"ל יחדיו יספקו לכם מים המאופיינים בטעם משופר, ריח נקי, ניקיון מחיידקים ובריאות טובה יותר ללא ספק.

להזמנת חוגי בית בהשתתפות הנטורופתית רות ליאת פלץ (ללא עלות), חייגי 073-2221290

תגיות:מיםבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה