חדשות בארץ

על אדמת איראן: המוסד חשף את ראש החוליה שתכננה לבצע פיגוע בקפריסין

חוליית הטרור קיבלה הנחיה לרצוח איש עסקים ישראלי בקפריסין. אנשי המוסד סיכלו את ההתנקשות, בזכות איתורו וחקירתו באיראן של ראש החוליה

אא

המוסד חשף הערב (חמישי) פרטים חדשים על סיכול חוליית הטרור האיראנית בקפריסין, כולל חשיפת ראש החוליה האיראני, יוסף שהבאזי עבאסעלילו, שנשלח מאיראן לקפריסין לבצע את הפיגוע.

המדובר בחוליה שקיבלה הוראה להתנקש בחייו של איש עסקים ישראלי בקפריסין. במבצע סיכול ייחודי, על אדמת איראן, שם המוסד את ידו על ראש החוליה, שמסר בחקירה הודאה מפורטת, בזכותה נחשפה ופורקה חוליית הפיגוע בקפריסין.

עבאסעלילו אותר באיראן לאחר שנמלט מקפריסין לטורקיה, שם חצה את הגבול למדינתו. אנשי המוסד שהגיעו עד אליו תיעדו את חקירתו, בה מסר מידע על המכווינים ממשמרות המהפכה, על הקשר עם סייענים, על המעקב בבית היעד ועל השלכת האקדח על ידי מי שהיה אמור לבצע את ההתנקשות, בהנחיית המפעיל ואחרי שעלו על עקבותיו. המידע הועבר במהירות לגורמי הביטחון בקפריסין, שעצרו את חברי החוליה.

פעילות זו של המוסד הותרה לפרסום כדי להעביר מסר לאיראנים, שכל מי שמכווין פיגועי טרור נגד יהודים או ישראלים, ייתפס. על כך אמר בכיר בארגון: "נגיע לכל גורם שמקדם טרור נגד יהודים בכל העולם, כולל על אדמת איראן".

הודאת ראש החוליה, יוסף שהבאזי עבאסעלילו
תגיות:איראןקפריסיןחוליית טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה