נטורופתיה ורפואה טבעית

האם מזון אורגני הוא באמת יקר יותר?

אם תהדרו ותקנו מזון אורגני ונקי כמו פעם, רוב הסיכויים שתוכלו לוותר על מירב הביקורים אצל הרופאים והדיאטנים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מה תעדיפו לתת לילדכם? חטיף תירס עם חומרים מזיקים וממריצים, או תפוח אורגני בריא? שניהם עולים 2 ₪ בערך.

רבים מונעים מעצמם מזון אורגני, בתירוץ שהמחיר יקר. האמנם? בסל חודשי משפחתי ממוצע מתבזבז כסף רב על ממתקים, חטיפים, מוצרי חלב מזיקים ומעדנים, בשרים ועופות, והיד נטויה. אם אנשים היו משכילים להוציא את כספם על מזון טבעי ואיכותי יותר (דגנים מלאים, קטניות, ירקות, פירות ושקדים) וגם אורגני, שנקי מרעלים וטעים כמו פעם, היו מגלים שהם לא חרגו מהתקציב החודשי, ושהם שבעים, בריאים, רזים יותר ועם פחות התעסקות עם האוכל. הנה השראה מספר בראשית לכך שזהו גם רצון הבורא לפחות עד תקופתו של נח: "וַיֹּאמֶר אֱלֹקִים, הִנֵּה נָתַתִּי לָכֶם אֶת כָּל עֵשֶׂב זֹרֵעַ זֶרַע אֲשֶׁר עַל פְּנֵי כָל הָאָרֶץ וְאֶת כָּל הָעֵץ אֲשֶׁר בּוֹ פְרִי עֵץ זֹרֵעַ זָרַע לָכֶם יִהְיֶה לְאָכְלָה" (בראשית א', כ"ט).

זרע = דגנים, קטניות, ירקות.

פרי עץ = פירות, אגוזים, שקדים.

אם תהדרו ותקנו מזון אורגני ונקי כמו פעם, רוב הסיכויים שתוכלו לוותר על מירב הביקורים אצל הרופאים והדיאטנים, ואפילו רופאי השיניים. נכון, צריך לוותר על התאוות וההרגלים למזונות אחרים, כמו ג'אנק פוד, אבל הרווח אדיר!

מי שרוצה ליהנות מבשר ודגים, שייהנה. הרי הבשר הותר לנו לאכילה לאחר המבול בתקופת נח. אבל איפה כתוב שצריך לאכול ממנו כל יום, כמו שעושות משפחות רבות, חדרי אוכל בגני ילדים, מעונות וכו'? אלו מזונות יקרים, ולא לכל אחד נכון לשלב אותם בתזונה באופן יומיומי. כדאי לשלב אותם בזהירות, ולהעדיף מאכלים טבעיים מן הצומח ככל האפשר.

אם תשכילו להבין מהו מזון נכון, בשילוב הנכון, בזמן הנכון, באיכות הנכונה – תרגישו את ההבדל בבריאות. בספר "רזי התזונה" תוכלו לקרוא בהרחבה על הנושא הזה, ואף להיעזר בו כדי לעשות "איפוס" לגופכם עם תפריטים לניקוי רעלים, ומתכונים שונים שיסייעו לכם לעשות את השינוי הנדרש.

להזמנת חוגי בית בהשתתפות הנטורופתית רות ליאת פלץ (ללא עלות),חייגי 073-2221290

תגיות:בריאותתזונהמזון אורגני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה