מעניין

מה יקרה אם תפזרו על הרצפה בבית קפה שחור? גם אנחנו הופתענו לגלות

מה אפשר לעשות עם גרגירי קפה, מלבד לשתות? קבלו שני שימושים מפתיעים במיוחד, שאפשר ליישם בפרט בקיץ 

(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

סבלתם לאחרונה ממזיקים בחצר או אולי מנמלים בבית? השלכתם אשפה לפח ועדיין יש ריחות לא נעימים בבית? יש מה לעשות, והאמת היא שמומחים מבטיחים שזה עוזר: גרגירי קפה. 

האמת היא שלפתרונות הללו אנחנו מגיעים לרוב אחרי שכבר ניסינו הכל, ושום דבר אחר לא הלך. 

מומחים מגלים את הסוד שכבר ידוע להרבה אנשים, אך לא לכולם: גרגירי הקפה השחור טובים לא רק בשביל שתייה אלא גם בשביל שני הדברים הללו שציינו. 

מיגור מזיקים בחצר 

שבלולים, חלזונות, ג'וקים ושאר מרעין בישין שמסתתרים בחצר שלכם, יכולים להסתלק משם גם מבלי שתהרגו אותם (צער בעלי חיים, אתם יודעים) אם תפזרו גרגירי קפה שחור על האדמה. 

ברגע שהקפה נספג בתוך האדמה הוא מהווה חומר דשן מצוין (טיפ נוסף ששווה לזכור) אך גם הופך את הקרקע לחומצית - דבר שכאמור, משאיר את המזיקים הרחק ממנה ומכם. 

מי שכן עשוי ליהנות מעודף החומציות הזו הן פרחים שאוהבים את זה, כמו ורדים למשל. אם אתם סובלים ממכת נמלים (מכל סוג שהוא) כדאי לדעת שגם נמלים מתרחקות מסביבה חומצית, וגרגירי הקפה בהחלט עוזרים להשאיר אותן רחוק. אם תפזרו בפינות הבית גרגירי קפה, תראו איך הן נעלמות מהפינות שבהן הורגלן לראות אותן. 

נטרול ריחות רעים 

ריחות של עובש, זבל וריחות נוספים בלתי נעימים הן דבר שכמעט לא ניתן לעשות איתו שום דבר, חוץ מריסוס של מנטרלי ריח. אלא שאם אתם חסידים של שיטות טבעיות, מנטרלי הריח אינם מומלצים לכם, שכן הם מכילים חומרים כימיים. 

הקפה, כאמור, עשוי להוות פיתרון, בהיותו תחליף טבעי לכך. 

הסיבה שבגינה הוא נחשב למצוין למטרה זו של ניטרול ריחות היא שכשהמולקולות שלו מתפזרות באוויר, הן מצליחו 'לשכנע' את יכולת ההרחה באף שלנו שהן 'חזקות' יותר מאותו ריח חריף שהאף הריח עד כה. בפני מומחים בכימיה התהליך הזה נקרא 'יכולת ספיחה כימית'. 

תגיות:ביתמומחיםניקיוןקפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה