סלבס בהתחזקות

עומר אדם: "זכות שיש לנו לחיות במדינה יהודית בארץ ישראל. חוזר בקרוב"

הזמר רמז בפוסט על חזרה אפשרית לישראל: "הלוואי שרק נהיה מאוחדים, שמחים ובריאים וכל השאר זה בונוס! שום דבר לא מובן מאליו! אוהב אתכם, מתגעגע, חוזר בקרוב"

  • ו' אייר התשפ"ג
עומר אדם (צילום: דוד כהן / פלאש 90)עומר אדם (צילום: דוד כהן / פלאש 90)
אא

הזמר עומר אדם חוזר לישראל? לאחר תקופה ארוכה בה חי בדובאי, הזמר שיגר אתמול (רביעי) רמז עבה לעוקביו. "אוהב אתכם, מתגעגע ונתראה בקרוב", כתב לאחר שהיה נראה כי לא ישוב לישראל בקרוב.

אדם הסביר כי "בשבוע שעבר, רגע לפני שבת - בראש חודש אייר - הלכתי להתפלל בבית כנסת שיהודי צדיק ארגן בבית שלו בכדי שיהיה נוח לאנשים שבאזור לבוא ולהתפלל. חלק מהאנשים באו במכוניות, חלק ברגל, חלק ספרדים, חלק אשכנזים".

"תפילת ערבית הייתה גם לפני שירד החושך. וכשסיימנו שאלתי למה? אז הסבירו לי שחלק מהמשפחות יותר חילוניות והמשפחות שלהן מחכות להן בבתים לארוחת שישי אז הסכימו על שעה שתהיה נוחה לכולם להגיע ולהתפלל ביחד. העיקר להיות ביחד, לשמור על המסורת, להקפיד על התפילות".

לסיום כתב הזמר: "זו שנה מאתגרת בארץ ובאמת - אני חושב שרק כשאתה רחוק מהבית לתקופה אתה יכול להבין את המשמעות של להיות יהודי. לא משנה מה הדעות של כל אחד ואחת ולא משנה מה שלא נעשה כולנו, אנחנו משפחה אחת גדולה. זו זכות שיש לנו לחיות במדינה יהודית בארץ ישראל. בקיצור, הלוואי שרק נהיה מאוחדים, שמחים ובריאים וכל השאר זה בונוס! שום דבר לא מובן מאליו! אוהב אתכם, מתגעגע, חוזר בקרוב".

תגיות:עומר אדםארץ ישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה