חדשות בארץ

לאחר למעלה מ-40 ימי חיפושים: אותרה גופתו של ניר דקל, הנעדר מאסון העגורן

עובד חברת החשמל, ניר דקל, נלכד מתחת להריסות העגורן שקרס לתוך המים בתחנת רוטנברג. כוחות החיפוש והחילוץ המשותפים למשטרה ולחברת החשמל איתרו את גופתו בין ההריסות בעומק הים. החלו הפעולות לחילוצה

ניר דקל ז"ל (צילום: חברת החשמל)ניר דקל ז"ל (צילום: חברת החשמל)
אא

כוחות החיפוש והחילוץ איתרו היום (שני) את גופתו של ניר דקל, שמצא את מותו באסון קריסת העגורן בתחנת רוטנברג באשקלון ב-13 במרץ. הגופה נמצאת עדיין בין ההריסות, ונמשכות הפעולות לחילוצה. דקל, עובד חברת החשמל, הוא ההרוג השני באסון. גופתו של נפתלי אדרי אותרה יומיים לאחר קריסת העגורן.

מאמצי החיפוש החלו מיד עם קרות האסון. החיפושים נעשו תוך שיתוף פעולה של צוותי המשטרה, חברת החשמל, צה''ל, מד"א, כיבוי אש וגופים אזרחיים. נעשה שימוש בכלים מיוחדים בעלי יכולת לעבוד בתנאי הים הקשים והמורכבים.

כאמור, בשעות הצהריים, הצליחו הכוחות לאתר גופת אדם שבשלב זה עודנה לכודה בין ההריסות ונמשכים המאמצים לחלצה.

מפקד תחנת אשקלון, סנ"צ מאיר חכמון, אמר: "אנחנו עושים את כל המאמצים לחלצה בהקדם האפשרי על מנת שנוכל לסיים את מלאכת הזיהוי הסופית."

מחברת החשמל נמסר: "המאמצים האינטנסיביים של חברת החשמל לאיתורו של ניר דקל, עובד החברה שנעדר מאז קריסת העגורן במזח תחנת הכוח רוטנברג, ב- 13 במרץ, הופעלו במלא, כאשר מזג האוויר ותנאי הים אפשרו זאת. הפעולות הכרוכות בחילוצו מורכבות ביותר. חברת החשמל, על כל עובדיה, מבכה את מותו של ניר דקל ומתאבלת יחד עם משפחתו".

תגיות:אשקלוןחברת החשמלקריסהעגורן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה