חדשות בארץ

מתנגדי הרפורמה פרצו למשרדי פורום קהלת, ואטמו את הכניסה בשקי מלט

אנשי מחאת המילואימניקים פרצו הבוקר למשרדי פורום קהלת. ראש האגף המשפטי בתנועה לאיכות השלטון הגיב בחריפות: "הפריצה היא קו שחור שאסור היה לחצות"

  • ט"ז אדר התשפ"ג
(צילום: Erik Marmor / Flash90)(צילום: Erik Marmor / Flash90)
אא

אירועי מחאה קשים מתקיימים היום (חמישי) בכל רחבי הארץ על ידי מתנגדי הרפורמה, תחת הכותרת "יום זעם". במסגרתו ייתכנו חסימות צירים ושיבושי תנועה קשים. המחאה צפויה להגיע גם לנמל התעופה בן גוריון.

אנשי מחאת המילואימניקים פרצו הבוקר למשרדי פורום קהלת בבניין משרדים בגבעת שאול בירושלים, וחסמו את דלת הכניסה בשקי מלט. עשרות הפגינו מחוץ לבניין. כאשר הגיע למקום מנכ"ל קהלת מאיר רובין זעקו המפגינים לעברו: "בוגד".

הפעילים מסרו: "פורום קהלת הם ארגון ימיני קיצוני, לאומני ומשיחי. הם חותרים למדינה יהודית שמדירה נשים ומצמצמת את הדמוקרטיה כדי לממש את החזון שלהם של דיקטטורה משיחית, מדינה דתית חשוכה עם אפרטהייד וסיפוח של השטחים. רוטמן ולוין הם המוציאים לפועל של החזון המבהיל שלהם למדינת ישראל”.

עו”ד תומר נאור, ראש האגף המשפטי בתנועה לאיכות השלטון, תקף את אנשי מחאת המילואימניקים שפרצו למשרדי פורום קהלת. “הפריצה למשרדים של פורום קהלת הבוקר היא לא חציית קו אדום, אלא קו שחור. בלי אבל, ובלי הם התחילו ובלי ‘לקרן החדשה עשו יותר גרוע’. פשוט קו שחור שאסור היה לחצות. ארגוני חברה אזרחית הם נשמת אפה של מדינה דמוקרטית בדיוק כמו רשות שופטת עצמאית וחזקה, ולא פוגעים בהם בשום מצב”, תקף נאור.

מהמשטרה נמסר: “התקבל דיווח על חסימת כניסה למשרד בין היתר באמצעות שקי חול וחוטי תיל שהונחו במקום במכוון. כוחות המשטרה הגיעו למקום, החלו בחקירת המקרה וביצוע פעולות לפינוי החסימה שהונחה במקום”. עוד הוסיפה המשטרה כי סה"כ נעצרו 6 חשודים בהפרת הסדר, וכי כלל החשודים שנעצרו נלקחו לחקירה במשטרה.

יו"ר תנועת 'ישראל שלי' שרה העצני-כהן אמרה כי חסימת משרדי קהלת זו חציית קו אדום: ''הברברים האלימים הגיעו הבוקר למשרדי קהלת, עם כיסוי פנים, כדי שלא יזהו אותם כמובן. בפורום קהלת היתה הבוקר בחורה, חוקרת, ותוך שהם צועקים לה שתצא (מה זממתם לעשות לה, חבורת אנרכיסטים?), הם חסמו את הכניסה בתלתיות ושקי מלט. אם זה לא חציית קו אדום אני לא יודעת מה כן''.

תגיות:מחאההרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה