בעקבות האמירות האנטישמיות של נשיא בלארוס: נזיפה לשגריר הבלארוסי בישראל
בהנחיית שר החוץ גדעון סער, מנכ"ל משרד החוץ, עדן בר טל, נזף בשגריר בלארוס בישראל, יורי יארושביץ'. זאת, במחאה על דבריו של נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו שישראל "לא יכולה לדבר על השואה" לאחר שהיא "מוחקת את עזה מהמפה"
שלומי דיאז
17.06.26 | 15:02



