חדשות בארץ

הרמטכ"ל לשעבר השווה את נתניהו להיטלר. בליכוד גינו בעיצומה של השבת: סיכום חדשות השבת

גבר נפצע קל בפיגוע ירי בליל שבת, מפכ"ל המשטרה התייחס להפגנות נגד הרפורמה, לוין מזהיר כי הקפאת החקיקה תוביל לפירוק הממשלה: קבלו את סיכום חדשות השבת

  • י"א אדר התשפ"ג
אא

גבר נפצע קל בפיגוע ירי בליל שבת: גבר כבן 65 נפצע לאחר שמחבלים פתחו בירי לעברו בעת חלף עם רכבו סמוך לצומת בית חגי שבמרחב חטיבת יהודה. כוחותינו סרקו ואיתרו מספר תרמילים, בנוסף, זוהתה פגיעת ירי ברכב. הוא פונה במצב קל להמשך קבלת טיפול רפואי בבית חולים.

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי התייחס להפגנות נגד הרפורמה המשפטית, ואמר כי "לא נקבל ונדליזם וחסימת כבישים ראשיים שישבשו את כל התנועה".

שר המשפטים יריב לוין מביע בשיחות עם גורמים פוליטיים התנגדות לעצירת החקיקה – והוא מסביר את גישתו באזהרה לפיה הקפאת החקיקה תביא בסופו של דבר לפירוק הממשלה.

הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ תקף במילים קשות את ראש הממשלה נתניהו ואת רעייתו ב"שבתרבות" בראשון לציון, והשווה את נתניהו להיטלר. "הדברים שלי שאם המהפכה המשפטית תעבור אני לא אתייצב למלחמה הקפיצו את אלה שלא משרתים אז אני מציע שיקפצו כמה שהם רוצים. צריך להיות עיוור בשביל לא לראות את המסרים של אנשי מערכת הביטחון שמשרתים במילואים מעבירים: אנחנו לא נשרת במילואים תחת דיקטטורה. נקודה", אמר בין היתר.

בליכוד הוציאו למרבה החרפה, הודעת גינוי בעיצומה של השבת: "דן חלוץ, שספסר במניותיו ערב מלחמת לבנון השנייה, מאשים בחוסר פטריוטיות את רה"מ נתניהו, אח שכול, לוחם ומפקד בסיירת מטכ"ל שנפצע במבצע סבנה לחילוץ בני ערובה. אחרי שרונן צור ותא"ל במיל' אסף אגמון השוו את רה"מ ורעייתו לזוג צ'אוצסקו, שהוצאו להרוג מול כיתת יורים, דן חלוץ ממשיך בקו ההסתה ההזוי והמסכון ומשווה את רה"מ נתניהו להיטלר. אלה הסתות גלויות לרצח. לאן נעלמה מערכת אכיפת החוק?".

אסון כבד: רוני ולילך שושן ז"ל, הורים לשלושה ילדים מיישוב להבים בנגב, נהרגו הבוקר (שבת) בהתרסקות מטוס קל בנגב.

שיפור במצבו של הקצין שנפגע קשה בפיגוע הירי בעיר דוד: משפחתו של נדב, קצין הצנחנים שנפצע לפני כחודש בפיגוע בעיר דוד, עדכנו ביום שישי על שיפור נוסף במצבו – כשכעת הוא התחיל לזוז בכוחות עצמו. "תודה לאל אנו שמחים לבשר שגם השבוע חל שיפור משמעותי מאד במצבו של נדב, שיצא ביום חמישי מטיפול נמרץ למחלקה רגילה" אמרו במשפחה. "נדב מתקשר באופן קבוע עם המשפחה, חבריו, מפקדיו וחייליו ועם הצוות הרפואי המסור שעוטף אותו באמצעות כתיבה, הבעות פנים ותנועות ראש וידיים. אתמול נדב החל לבלוע בכוחות עצמו ונראות אצלו הרבה יותר תגובות המובעות גם בחיתוך שפתיים".

"אנו תפילה שהמגמה האמורה תמשיך באופן קבוע ומתפללים שנדב יחזור לדבר במהרה כאחד האדם" הוסיפו ואמרו. "כפי שכתבנו בהודעות הקודמות החיבוק החם שאנו מקבלים מכל חלקי העם הנפלא שלנו מחזק מאד את כולנו. התחושה שמלווה אותנו מאז הפיגוע היא, שגם במקרה של נדב, עצת אסתר 'לך כנוס את כל היהודים' פועלת את פעולתה וממנה הוא ואנחנו שואבים כוחות לעמוד בניסיון הקשה אליו נקלענו". אנא המשיכו להתפלל עבור נדב חיים בן אירית חיה בתוך שאר חולי ישראל.

תחזית מזג האוויר:

יום ראשון: מעונן חלקית. תחול עלייה ניכרת בטמפרטורות וייעשה שרבי ברוב אזורי הארץ. הרוחות יתחזקו ומהצהרים ייעשה אביך. בדרום הארץ יתחוללו סופות חול מקומיות. לקראת ערב יחל השרב להישבר.

יום שני, תענית אסתר: מעונן חלקית. הטמפרטורות ירדו במידה ניכרת ויחזרו להיות רגילות לעונה. צפוי טפטוף עד גשם מקומי קל בעיקר בצפון הארץ.

יום שלישי, חג פורים: מעונן חלקית עד מעונן. הטמפרטורות יהיו רגילות לעונה.

יום רביעי, שושן פורים: מעונן חלקית. ירידה קלה בטמפרטורות.

תגיות:סיכום חדשות השבתאסון בנגבדן חלוץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה