סלבס בהתחזקות

שוער נבחרת ישראל דודו אוואט מתקרב לדת וטובל במקווה

שוער העבר דודו אוואט חושף את ההתקרבות שלו לדת ועל החיבור שלו לאר"י הקדוש: "לא האמנתי בדברים האלה אבל דברים קורים ברגע שמרפים מההיגיון

תמונות מתוך עמוד הפייסבוק של אוואטתמונות מתוך עמוד הפייסבוק של אוואט
אא

שוער נבחרת ישראל דודו אוואט, שהדת תמיד הייתה חלק חשוב בחייו, שיתף לאחרונה את עוקביו ברשתות החברתיות בסיפור שמעולם לא סיפר, לדבריו. "בשנת 2002 דברים לא הסתדרו לי מבחינה מקצועית, אמנם זכיתי באליפויות עם הפועל ומכבי חיפה והיינו הקבוצה הישראלית הראשונה שהגיעה למפעל היוקרתי של ליגת אלופות, אבל עדיין משהו בתוכי הרגיש לי לא טוב.. הרגשתי שיש עליי מן סוג של עין רעה חזקה למרות שלא האמנתי בדברים האלה. הגיוני? לא. אבל דברים נפלאים קורים ברגע שמרפים מההיגיון".

דודו המשיך וכתב: "זה היה סוף פברואר, שיא החורף, וחבר טוב אמר לי 'דודו אחי בוא נלך לטבול בהאר״י הקדוש'. זו פעם ראשונה ששמעתי את השם הזה... שאלתי אותו 'מה? איפה ?' הוא אומר לי 'יש בצפת מקווה והקבר של האר״י הקדוש, יש שם סגולה וטהרה מיוחדת, אתה תודה לי'. ולמרות שאני איש מאמין, התגובה הראשונה שלי הייתה 'השתגעת?? קר מוות בחוץ ועוד בצפת בערב פפפפ עזוב אותי מהשטויות שלך'.. החבר התעקש והציב עובדה – 'דודו אני אוסף אותך בשעה 22:00. תחכה לי'. חיכיתי כמו ילד טוב שגדל בנצרת עילית".

"טבלתי. קפאתי מקור. התפללתי ליד הקבר ביחד עם בחור צנוע ומקסים שחי שם עד היום. באתי באמונה עיוורת בקדוש ברוך הוא והסגולה של האר״י הקדוש רק כדי להרגיש יותר טוב ויותר בטוח בעצמי. אני רץ קדימה 3 חודשים אחרי הטבילה וכנגד כל הסיכויים חתמתי בליגה הטובה בעולם והשאר היסטוריה. שלי, של מסי, רונאלדו, בקהאם, ואפילו זידאן. מאז הטבילה ההיא עבורי לטבול בהאר״י הקדוש מסמלת יציאה לדרך חדשה, נקיה וטהורה. לטבול בהאר״י הקדוש היה ועודנו מפתנה של שירת אהבה מאלוקים לליבי. זה מקום מעבר בין חיי היום יום לקרבה עילאית לשם יתברך. מבין המצוות שאני שומר, זאת המצווה שאני אוהב יותר מכולן ותמיד מקיים בשמחה. כי מכל טבילה כזאת יצאתי מאושר יותר ושלם יותר. תודה על הכל".

תגיות:הארי הקדושדודו אוואט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה